headerdesktop poliromwk31mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile poliromwk31mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend Polirom -20%

si

Lichidari de stoc cu pana la -75%!

Comanda acum!

Introducere in creativitatea publicitara

De (autor): Sorin Preda

0
(0 review-uri)
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
Rasfoieste

Introducere in creativitatea publicitara

De (autor): Sorin Preda

0
(0 review-uri)
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 


Cuprins: Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa
Citeste mai mult

-20%

PRP: 25.96 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

20.77Lei

20.77Lei

25.96 Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 


Cuprins: Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one