Musteață Florentina-Roxana

Membru din 06/05/2021

0

3

Bridgerton. Lui Sir Phillip, cu dragoste - Julia Quinn

După terminarea celui de al 4 lea volum, volumul cu Eloise m-a făcut să mă îndrăgostesc de Eloise mai profund decât eram deja. Povestea ei cu Sir Philip a fost captivantă, mai ales că a atins subiecte sensibile pentru anumiți oameni, precum distanțarea părintelui de copii săi, violența unui părinte pentru copii lui pe care o adoptă pentru disciplinare și cum e nevoie să poți să treci peste pentru a deveni o persoană cât mai bună. Aceste subiecte au fost relatabile pentru mine și cum a îmbinat povestea romantică a fost ce trebuie. Acest volum m-a făcut să trec prin multe stări dar am adorat fiecare pagină. Recomand fanilor Bridgerton această carte.

2023-03-20 11:13:23

0

Bridgerton. Indragostita de domnul Bridgerton. Povestea lui Colin - Julia Quinn

În primul rând, al 4 lea volum al seriei Bridgerton a fost preferatul meu. Povestea lui Collin și Penelope a fost genul de poveste foarte frumoasă și dulce pe care mulți și-ar dori să o aibă. În al doilea, Julia Quinn e genială la acest gen de roman și este atât de capabilă încât să poți să te transpui în perioada aia și să faci parte din acea poveste. Evoluția lor din prieteni în iubiți a fost delicioasă și absolut adorabilă și foarte inocentă pe alocuri (neluând în calcul scenele pentru adulți, dar care sunt explicate într-un mod absolut frumos). Recomand cu plăcere fiecărui cititor înrăit de romantism.

2023-03-20 11:07:50

0

Instructiuni pentru fete cuminti. Seria Crima perfecta. Vol.1 - Holly Jackson

Vreau să precizez că eram sceptică la această serie thriller/mistery pentru că sunt puține cărți pe care le citesc în acest gen, dar eu una am rămas absorbită de primul volum și nu am putut să o las deloc din mâini. Te ține în priză la fiecare propoziție și mai ales autoarea a împletit genul de romanță cu polițist e absolut magnific. Fiecare personaj e conturat și te face să întrebi ce rol are și ești șocat la fiecare plot twist. Te atrage și maniera cum sunt așezate acele pagini de jurnal al personajului principal și totodată intri în investigația lui Pip și încerci să o ajuți și tu. Recomand cu plăcere acest prim volum și de abia aștept să vină celelalte 2 volume pentru a le devora și de a mă bucura de seria Crima perfectă.

2023-03-20 11:01:18

0