Membru din 27/10/2021

3

30

de review-uri

Guzanja - Simona Poclid

Guzanja - Simona Poclid

Cărțile Simonei Poclid suferă, supurează! Se disting datorită ritmului poetic. Al dansului dramatic ce te trăiește până în măduva oaselor. Fie că o placi fie că nu, nu o poți lăsa din mâini! Îți curge în palme, îți intră pe sub piele, te dezmembrează de credințe, ți le restabilește, te cutremură, te mângâie în răspăr! Cu mult înainte de a ajunge la rândurile de final, ai înțeles că n-o vei uita. Eu am citit-o cu pupila mărită! Cu degete răbdătoare, fiind la rândul meu atent urmărită de folclorul epic-emoțional al Guzanjei. O carte fantastică. O poveste fantastică. O lume ireală ce îți întinde simțurile până la acutizare.

2024-04-15 08:10:53

0

Cartea tibetana a mortilor - Bardo Thodol

Inițial am mustăcit! Textele sunt de o desfășurare blândă și exactă totodată! Un ghid excepțional, aproape poetic! Un subiect delicat care deznoadă o cale ce arată că nimeni cu adevărat nu este singur vreodată! Viața nu moare niciodată!

2023-08-25 10:23:04

0

Cartea tibetana a vietii si mortii - Sogyal Rinpoche

Altceva voiam să citesc! Ce-am aflat, este bun aflat, dar altceva căutam eu! Impresionantă însă curgerea textelor! Nu-i o carte de ignorat sub nicio formă! Subiectul a fost și rămâne de actualitate!

2023-08-24 11:13:58

0

Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

O carte exclusiv pentru toate sufletele! Doare la citit. Atât de bine zis, atât de duios împărtășit! Adevăr îmbrăcat în parabole. Emoționează și răscolește!

2023-08-24 11:00:32

0

O alta ea - Petruta Petre

O alta ea - Petruta Petre

Cât de aproape de realitate a venit cu acest volum! De fapt, este o frântură a ceea ce se întâmplă azi pe rețetele de socializare. E strecurată multă fragilitate în povestea tandră de iubire! Aici, se află lecția trezirii!! Deși nu este vorba de poezie acum, poezia Petruței Petre, are grai extrem de frumos! Porniți să o descoperiți și astfel! O găsiți și pe Facebook.

2023-08-23 07:16:59

0

In timp ce tu dormeai - Horia Ghibutiu

In timp ce tu dormeai - Horia Ghibutiu

Scriitura lui este foarte bună! Nu îi cunosc postările de pe Facebook, așadar a venit ocazia s-o fac prin intermediul volumului. Un firesc de a scrie nemaipomenit! Frumos știe a simți și a vorbi despre asta! Mi-a plăcut ce am descoperit!

2023-08-23 06:40:36

0

Flagrant delict de emotie - Luminita Giurgiu

Cuvintele, în mintea ei, sunt tăvăluguri de geniu, care se sparg cu finețe în cerneala din peniță. Ea cerne cu poenițe peste litere! Nu iubește mai mult sau mai puțin o virgulă care fuge din rând, sau un cuvânt care stă drept când ea-l îndoie și-l oblojește! Un talent rar! Îmi e dor de talentul ei! P.s.mic Poate fi urmărită pe Facebook.

2023-08-23 04:20:48

0

Al treilea Iisus - Deepak Chopra

Al treilea Iisus - Deepak Chopra

Tare mult voiam s-o citesc! Toate cărțile acestui autor sunt învăluite de candoare. Parcă să nu supere pe nimeni. Capitolul cu predicile lui Isus mi-a oferit o oază de mister și reflectare! De altfel, fiecare capitol în parte, vine cu propria oază de reflectare și îndrumare. Totuși! Am sesizat că rezonanța mea către acest autor s-a schimbat. Chiar și așa, Chopra, rămâne cel ce este!

2023-08-23 04:02:28

0

Solomon vorbeste despre reconectarea vietii tale - Eric Pearl, Frederick Ponzlov

Nu prea știu unde să o încadrez. Nu-i o carte pe care să o lași necitită în bibliotecă. Nu ți se vorbește direct ție, dar spune că este și pentru cititor. Eu am absorbit din ea pasaje și idei ce am simțit că își găsesc locul. La fel s-a petrecut și când am citit Reconectarea, parcurgând rândurile, energii se înfiripă și ești atins, revelații cât de mici tot se produc.

2023-08-23 03:05:05

0

Cele trei valuri de voluntari si Noul Pamant - Dolores Cannon

Îmi pare tare bine c-am citit-o și că am dat-o mai departe! Citești, te documentezi, cumpănești, triezi, și vine vremea când alegi ce să faci cu lucrurile despre care crezi că știi ceva. Mi-a făcut deosebită plăcere să mă reîntâlnesc cu informații de acest nivel. Fiecare minte alege și înțelege cât aude din ce îi vorbește interiorul lui. Și totuși, mereu scapă ceva, este mereu mult mai mult! Citești și vibrezi!

2023-08-23 02:43:58

1

Un surprinzator contact in masa - Stefano Breccia

Prea multă matematică! Utilă în funcție de așteptările și interesele cititorului. Răpiri extraterestre. Informații divulgate. Dar pur și simplu, n-am putut să o citesc! Nu îmi pare rău de achiziție. Cartea intră în zona mea de interes însă introducerea mi-a domolit mult entuziasmul. Aștept să mă răzgândesc! Și revin cu alte păreri.

2023-08-23 02:33:02

0

Impreuna cu el - Jodi Ellen Malpas

Impreuna cu el - Jodi Ellen Malpas

Se poate citi separat de celelalte volume. Eu l-am preferat doar pe acesta. Motivul este testul ce le este dat soților. Pierderea memoriei soției....interesantă găselniță a scriitoarei și asta mi-a plăcut. Un fel de hai să vedem prin ce situații îi mai trecem pe cei doi iubiți, și cum reușește ceea ce i-a unit să îi sprijine și de astă dată. Personajele par să fie încercate încă de la primul volum, inclusiv în acesta, sunt neobișnuite și iubirea lor posesivă și dragostea stăruitoare la fel, iar asta face foarte atrăgătoare acestă poveste.

2023-08-23 02:09:31

0

Monstrii cu bot de catifea - Simona Poclid

Ador lumea acestei scriitoare! Îi cunosc și postările de pe Facebook. Trăire și talent. Inspirație. Și iar talent și trăire. Până și Monștrii ei sunt de catifea! Am citit cartea cu prea mari emoții. Iar de la jumătate nu am mai lasat-o din mână. Se schimbă dinamica, iar eu m-am simțit purtată cu o viteză uluitoare înapoi în copilăria mea, am recunoscut imagini care m-au marcat puternic, frumos. Mi-a fost și mai mare drag de talentul ei. De scriitura aceasta vie! Ea știe că-i iubesc cuvintele. Important totuși, rămâne faptul că este o scriitoare cu un condei halucinant. Tânără, de un mare talent, izvorât parcă din inima unui Rai cunoscut doar scriitorilor.

2023-08-23 11:15:23

1

Pe carari romanesti si alte povestiri - N. Marianne

Condei puternic, indubitabil! M-a surprins imaginația autoarei însă nu și talentul, care este din plin! Cum umblă pe cărări împletind întâmplări extreme, oferindu-mi prilejul de a plonja pe mai multe nivele, savurând atât povestirile fantastice cât și pe cele autohtone. Am descoperit multă frumusețe scriitoricească! Autoarea debordează de sensibilitate. Totul, atât de pitoresc! Și autentic!

2023-08-23 10:44:17

0

Jurnalul unei iubiri pierdute - Eric-Emmanuel Schmitt

Am dorit să am această carte în biblioteca mea! Este vorba de poezia care prinde glas în și prin scrierile lui. Așa îl simt eu! Este boem. Și cum se răsfiră acest aspect în scrierile lui, pe mine mă cucerește. Sigur că, nu place tuturor la fel! Mie-mi plac cărțile grele, subiectele care "dau cu cititorul de pământ", care-l deșteaptă întrucâtva, pe când aceasta este o mărturisire, un jurnal care descarcă lin emoțiile autorului până se ajunge la acceptare și eliberare, și nu foarte ușor. Nu întotdeauna mă impresionează tema cât maniera de relatare. Ce greutate și precizie are penița autorului, caut eu!.. Ce magie realizează mintea sa!

2023-08-22 05:22:24

0

Experta in seductie - Saya Lopez Ortega

Experta in seductie - Saya Lopez Ortega

Dacă enervează înseamnă că scopul autoarei a fost atins! Fantastică! Îmi pare să aibă și o continuare. Dacă nu, mi-ar plăcea să i se facă! Eu sunt curioasă cum ar alege să ducă acțiunea mai departe autoarea. Este inteligentă cartea, sau personajul, sau cartea..! �� O iotă nu se străduiește să convingă cu ceva sau să te facă să o placi. Știe sigur că lansează provocări. Ea doar deschide portița să privim ce-i înăuntru. Multă naivitate a personajelor. Fabulos! O astfel de intrigă te pune să reconsideri niște aspecte. Sau doar enervează. Este o reușită oricum! Mie mi-a plăcut!

2023-08-22 04:53:49

0

Inelul cu diamant - Lauren Blakely

Inelul cu diamant - Lauren Blakely

O mănânci, nu o citești! Autoarea face o introducere simpatică. Pasajele erotice sunt presărate și cu umor fin. Nu are ce să displacă! O citești numaidecât, uiți pentru un timp de agitația lumii, zâmbești deseori, și îți menține curiozitatea chiar dacă este extrem de relaxantă! Are darul de a-ți antrena emoțiile pozitive! O declar o carte bună!

2023-08-22 04:34:33

0

Xanax - Liviu Iancu

Xanax - Liviu Iancu

XANAX îți place, sau nu! Odată ce ți-ai stabilit cum îți place, vei tolera limbajul deocheat, ba mai mult, îi vei înțelege rostul și locul său pe buzele personajelor, care sunt reale! Limbajul piperat, și comparațiile geniale sunt două aspecte predominante. Care stârnesc râsul sau mirarea! Umorul nu slăbește vreodată! Franchețea autorului poate panica sau poate fi adorată! Tot ce a așternut este veritabil! Un roman cuprinzător! Impecabil scris! Abia după ce am aflat că Liviu Iancu nu se mai afla printre noi, i-am procurat cartea! Dar visul lui de a publica s-a împlinit! Să fie citit!

2023-08-22 04:15:39

1

Invaluita de lumina - Betty J. Eadie

Invaluita de lumina - Betty J. Eadie

O astfel de experiență fie și a altei persoane, ajută să înțelegi cât de multe posibilități există! Cât de subțire este puntea dintre viață și moarte. Câte legături sunt create între suflete și planul lor de viață. Ce frumusețe inexplicabilă există în alte dimensiuni. De câtă protecție avem nevoie și de cât de multă beneficiem. De cât curaj avem să alegem să venim pe Pământ și de cât de frumoși suntem dacă și folosim resursele interioare! Cartea nu este doar despre experiența autoarei la limita vieții. Conține subtilități și informații care ne arată cât de întrepătrunse sunt lucrurile pe care (credem că) le știm, cu cele din lumea nevăzută! Mesajul este clar: moartea este tot viață, la un alt nivel! Și dincolo de pragul morții, ești învăluit de lumină.

2023-08-22 12:35:03

0

El si ea, adica noi - Petruta Petre

El si ea, adica noi - Petruta Petre

O poveste hotărâtă să impresioneze! O văd originală, vie, țesută cu intrigă interesantă, pe alocuri neașteptată, lucru care m-a surprins în mod plăcut. Nu se termină repede, ai timp să trăiești alături de personaje, să le asculți și să le observi pe îndelete viziunile, iar finalul mi se pare excelent! O iubire se naște și își primește sprijinul pentru a reuși. Însă, cum imaginația autoarei îi aduce împreună pe cei doi iubiți, face deliciul cărții!

2023-08-21 06:19:23

0

Soapte de dragoste - Robyn Carr

Soapte de dragoste - Robyn Carr

Mi-a plăcut! Mult!! Nu trebuie să citești întreaga serie, ca să înțelegi firul acțiunii. Mi-au plăcut personajele, istoria lor, personalitatea cu care se înfățișează într-un roman de dragoste pură și atrăgătoare. Te sensibilizează puterea acestor femei, cum iubesc și se lasă iubite, de fapt romanul/seria impresionează prin structura sa bine clădită în jurul personajelor.

2023-08-21 05:51:19

0

Mister Moneybags. Periculos de sexy - Vi Keeland, Penelope Ward

Deschizi cartea și intri într-o atmosferă plăcută, relaxantă cu vibrații erotice la timpul potrivit. Nu are cum să nu îți aducă o dispoziție bună o carte despre dragoste și încercările ei, scrisă în stil modern, alert doar pentru deliciul cititorului. Deși finalurile acestor serii sunt previzibile. Dar poate nu toți cititorii caută o lectură inedită, cât un moment de respiro, care îți fură și câteva zâmbete.

2023-08-21 05:38:27

0

Trei zile la Ierusalim - Stephane Arfi

Trei zile la Ierusalim - Stephane Arfi

Bună ca pâinea caldă! Mesajul e limpede! Dar nu-i vorba doar de mesaj. Pașii parcurși până la revelarea mesajului, sunt cei mai utili. Apoi mesajul care spune că nu iubirea ci bunătatea...oh, inima îți săgetează liniștit, ființa îți e mângâiată pe de-a-ntregul, dar nu știi ce este, ce te leagănă printre rânduri, ce-i bucuria ușoară cu care aluneci printre personaje, și de ce-i atât de lin aerul care împinge întâmplările în ciuda faptului ca o neliniște, cea a lui Isus, răzbate nestingherită printre rândurile poetice. O carte blândă, boemă! Pe placul sufletului meu!

2023-08-21 05:05:52

0

Barba albastra - Amelie Nothomb

Barba albastra - Amelie Nothomb

Înfiorător! Uitasem cât de minunată este! Le îmbracă în aur -personajele!, le agită cu pricepere, le sucește și le răsucește până ce capătă sensul și forma care le aruncă într-o explozie ce dezvăluie o poveste cu iz mirific care te-nfioară! Te întrebi, cum de scrie ea așa? Personajele ei mor după ce au trecut prin extazul literar. Te îndrăgostesc, te atrag iar și iar, ca la final viața care fusese plină de savoare, să fie înghițită ingrat de simplu! BARBĂ ALBASTRĂ nu putea avea un alt final. Îi trebuia această notă gravă la un asemenea dans! Pentru mine, totuși, nu este o carte total pe gustul meu. Este, însă, o plăcere să pătrund în lumea acestei autoare! Romantica și nostalgica genului înfiorător, așa aș denumi această autoare.

2023-08-21 03:00:44

0

O viata mai buna - Anna Gavalda

O viata mai buna - Anna Gavalda

O iubești, pe Anna Gavalda! Doldora de talent și muzicalitate! Îmi era dor de poveștile ei responsabile pentru emoțiile grozave pe care le provoacă! Mi-a plăcut îndeosebi prima parte a cărții! Vinovată!! Mai puțin cea de-a doua! Gavalda, rămâne talentată pe orice palier s-ar duce. În ochii mei cuvintele ei sunt perfecte! Este un autor care, vrea nu vrea, știe sau nu, surprinde în mod repetat! Și este revelator, acest fapt! Te învață, sau îți amintește, să iți verifici ritmul și pulsul vieții!

2023-08-21 02:18:18

0

Nopti Albe. Jurnal de calatorie in Egipt - Oana Paun

Aș fi vrut mai mult, pentru că mi-a plăcut mult! Am fost în Egipt, datorită ție, Oana! Am stat lângă umărul tău și ți-am urmărit călătoria! NOPȚI ALBE s-a transformat în zile avide din dorința de a afla ce face Egiptul sub tălpile personajelor. Și cum se așterne viața altei culturi asupra lor. Și a fost savuros, incitant, și mi-s mândră că ți-am descoperit Jurnalul, Oana Păun! Un jurnal ce trebuia scris! Și merită citit! O carte scrisă limpede și cu mult talent! Vei râde și îți va plăcea! Românii au un limbaj pe care îl simți mai întâi, abia apoi îl auzi și-l înțelegi prea bine! Aș vrea să te mai citesc!

2023-08-21 01:56:52

0

Cele noua trepte Ed.2 - Daniel Meurois, Anne Givaudan

Cel mai suav sprijin și ajutor venit dintr-o altă dimensiune! Suav, pentru că fiecare capitol și idee dezvăluită sunt încărcate de lumină, momente nostime, și multă iubire! Sprijin și ajutor, pentru ca sunt expuse informații care ajută la o mai largă înțelegere a unor lucruri și evenimente care ni se pot întâmpla nouă pe Pământ. Rădăcinile tale au parte de revigorare, datorită acestor relatări dimensionale. Pas cu pas, ești ghidat pe cele nouă trepte care duc la...nașterea ta ca individ! Afli ce pași sunt parcurși până ca spiritul s-ajungă într-un trup aici, pe Pământ! Vrei să cunoști așa ceva! Nașterea povestitoarei este foarte emoționantă, cu precădere ce se întâmplă în jurul nașterii sale. Am fost emoționată de la primele descrieri despre "povestitoare", până la ultimul cuvânt de pe ultima pagină a cărții. Este bine să fie recitită, pentru că este revelatoare! Nu mă mai satur să scriu despre această carte! O carte document! Și totuși suavă, treaptă cu treaptă!

2023-08-21 01:04:41

0

Angaraka Vol.1. Balanta- Lavinia Calina

Angaraka Vol.1. Balanta- Lavinia Calina

Iubesc scriitorii români! Scriitorii cu o minte puternic creatoare! Precum este Lavinia Călina. Angáraka -Balanța, un roman care mi-a atras atenția și mi-a satisfăcut curiozitatea! Este, așa cum o spune și vorba, o carte bine scrisă! Trebuie să îți placă literatura fantastică! Lumea creată de Lavinia, este o lume în care te miști foarte ușor! Personajele atrag, nu plictisesc, sunt rebele pentru că sunt curajoase și singurul minus pe care l-ar putea avea romanul, ar fi că povestea este trunchiată de sfârșitul primei părți. Vrei și restul acțiunii! O carte care mi-a plăcut total și enorm! Lavinia Călina, o scriitoare frumoasă, inspirată! Vă invit să o descoperiți!

2023-08-19 05:04:39

0

Extraordinarele circumstante ale vietii lui Weylyn Grey - Ruth Emmie Lang

Încântător! Un roman căptușit cu magie! M-a cucerit stilul de narare a scriitorului! Tălpile ți se ridică de la sol. Acest roman este dovada unei imaginații fabuloase! Delicios! Dacă îți arde de o joacă serioasă, aventurează-te alături de acest personaj! De fapt, însuși personajul vine alături de tine, te împresoară cu grijă și te lasă liber într-o lume ireal de reală! O poveste neobișnuită! Un scriitor excelent! Citești, și vibrezi liniștit pe un curcubeu de emoții!

2023-08-19 04:16:38

0

Jurnalul primei mele morti - Ioana Duda

Jurnalul primei mele morti - Ioana Duda

O experiență surprinzătoare, Ioana Duda! �� O surpriză de care voiam să am parte! Scriere fluidă, directă si hotărâtă, care te prinde de mână, te așază printre rândurile cărții, îți permite să pătrunzi cât de adânc vrei tu sensul lecturării, iar la final te poți considera dezmeticit, după ce ai gustat cu îmbucături mici și dese din aerul pătimaș și ușor boem al autoarei. O carte care îmi place! Ai crede că îi poți anticipa finalul! Irelevant, oricum! Pur și simplu vrei să parcurgi filele acestei cărți! Vrei să afli povestea! Mai mult de atât, mie, mi-a făcut plăcere să descopăr o autoare plină de autenticitate! Am ascultat-o (pe ea, personajul), am auzit-o, am început să o îndrăgesc, am certat-o ici și colo, am înțeles-o în repetate rânduri, iar spre final am îmbrățișat-o! Cărțile autorilor români, merită deschise și citite! Apoi împrumutate! Și reamintite!

2023-08-18 04:05:42

0