Poposeste printre rafturile noastre

Cititorul 1b8532

Membru din 07/02/2022

0

6

Flacara de fier. Seria Empyrean Vol.2 - Rebecca Yarros

Atât de bună cartea!!!! Mi-a plăcut foarte mult primul volum și evident mi-a plăcut și acesta. Nu cred că am mai devorat vreodată o carte atât de repede. De asemenea, îmi place modul în care fiecare detaliu minuscul e important şi cum la final totul se leagă. Bineînțeles, finalul m-a lasat cu gura căscată şi disperată după răspunsuri. All in all, minunată!!

2023-12-12 12:00:18

0

Crooked Kingdom. Six of Crows #2 - Leigh Bardugo

O coperta superba, la fel ca Six of Crows! Prima carte m-a lasat cu inima in gat si abia astept sa aflu deznodamantul povestilor de dragoste formate acolo. Sunt sigura ca nu o sa ma dezamageasca.

2023-12-08 11:51:43

0

Six of Crows. Six of Crows #1 - Leigh Bardugo

Mi-a luat ceva pana mi-am gasit ritmul si am putut sa inteleg dinamica povestii. Multe personaje si mi s-a parut destul de greu de citit pana am reusit sa inteleg cine, cum si ce se intampla. Imi pare tare bine ca am tras de mine si am terminat de citit cartea, pentru ca a doua jumatate a fost foarte, foarte interesanta si m-a tinut cu sufletul la gura. Dar da, merita citita!

2023-12-08 11:47:47

0

Things I Wanted To Say, But Never Did - Monica Murphy

E prima carte de Monica Murphy pe care o citesc si mi-a placut foarte mult. Povestea a fost captivanta si foarte sexy cap-coada. Am devorat-o in 48 de ore. Abia astept sa citesc si alte carti ale autoarei.

2023-12-08 11:41:55

0

Final Offer. Dreamland Billionaires #3 - Lauren Asher

Un final excelent pentru o serie grozava. M-a luat putin prin surprindere subiectul, avand in vedere ca in primele 2 carti, Cal mi-a parut foarte rasfatat si superficial. Well ... m-am inselat grav. M-a emotionat atat de tare povestea lui, traumele din copilarie si prin cate a trebuit sa treaca pentru a se vindeca... Ma bucur ca a primit finalul fericit pe care il merita!

2023-11-16 12:37:08

0

Powerless. The Powerless Trilogy #1 - Lauren Roberts

Minunată carte. M-a ținut cu sufletul la gură pâna la final. Relațiile dintre personaje nu mi s-au parut deloc forțate şi nici predictibile. Cartea e o combinație perfecta de fantasy cu un romance cuminte, deşi am asteptat ca până la final relația dintre Paedyn şi Kai să explodeze. Mi s-a părut foarte spicy flirtul dintre Pae şi cei doi prinți şi faptul că dacă şi-ar fi dorit, putea să îi aibă pe oricare dintre ei. Personal, sunt fan Kai şi îmi doresc ca cei doi (Pae&Kai) să aibă parte de un final fericit împreună, în ciuda diferențelor. Mi s-a rupt sufletul pentru felul în care s-a terminat cartea... şi a fost şi mai rău după ce am citit extrasul adăugat la final din următoarea carte care va apărea doar în 2024!!! Nu ştiu cum o să rezist până atunci dar sunt destul de sigură ca o voi mai citi încă o dată până va ieşi următoarea. It's that good. Bonus, coperta e superba!

2023-11-16 12:24:15

0