Tiberia_2005

Membru din 20/07/2018

1

4

Doi pot tine un secret - Karen M. McManus

Doi pot tine un secret este unul dintre uimitoarele romane a le lui Karen McManus. La fel ca primul volum scris de aceasta autoare, Unul dintre noi minte, si acesta este unul exceptional. Cu suspans, mister, actiune, o mica poveste de dragoste si bineinteles, surprinzatorul final la care nici nu te-ai gandit. Romane politiste mai bune decat cele ale lui Karen McManus nu am citit pana acum. Va recomand Unul dintre noi minte si Doi pot tine un secret!

2020-08-27 07:39:22

0

Divergent. Seria Divergent. Vol.1 - Veronica Roth

Incep prin a spune ca voiam sa citesc de mult aceasta carte, dar doar anul acesta am reusit sa o fac. Cand am decis sa o cumpar ma gandeam ca imi va placea, dar nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge sa o iubesc, nu m-am gandit ca va ajunge cartea mea preferata de la care nici nu-mi pot lua gandul. Am citit divergent in iulie, iar de atunci sunt un fan inrait al acestei serii. Primul volum, Divergent, este preferatul meu deoarece relatia dintre Tris si Four este cel mai frumos conturata in acest volum. Intr-adevar, primul volum nu are la fel de multa actiune precum al doilea sau al treilea, dar are ceva si mai important de atat, te introduce in acel Chicago creat de Veronica Roth, cu factiuniile si cu stilul lor de viata. Tris face o alegere nu tocmai neasteptata -as spune eu- in legatura cu alegerea factiunii. Dar ceea ce urmeaza nu va fi tocmai usor pentru ea. Tris ajunge sa fie un model demn de urmat, care isi infrage temerile si care face absolut orice pentru persoanele pe care le iubeste. Nimeni si nimic nu-i sta in cale, iar asta este putin o problema pentru Tris deoarece ceaa ce este ea o pune in pericol. Daca nu ati citit seria Divergent, trebuie neaparat sa o faceti! Nu veti regreta! Este de-a dreptul execptionala! Si da, mai exista si filmele, dar din punctul meu de vedere nu se compara cu cartiile, plus ca multe scene din carti nu apar in filme, iar relatia dintre Tris si Four nu este la fel de frumos conturata in film precum este in carte.

2020-08-27 11:09:22

0

Unul dintre noi minte - Karen M. McManus

Unul dintre noi minte este un roman captivant, un adevarat roman politist! Sfarsitul este unul de exceptie, la care nu te poti astepta decat daca esti un geniu la aceasta categorie. Personajele sunt conturate frumos, iar legatura dintre ele incepe sa se dezvolte tot mai frumos cu fiecare pagina pe care o citesti. Acestea se vor schimba pe parcursul cartii. Unul dintre noi minte este un roman care iti pune mintea in continua miscare, care te face sa ai tot felul de presupuneri, dar care se dovedesc a nu fi adevarate. Romanul scris de Karen Mc.Manus este de-a dreptul fantastic. Daca v-a placut acest roman merita sa cititi si Doi pot tine un secret scris tot de Karen Mc.Manus. In legatura cu continuarea romanului Unul dintre noi minte, nu prea stiu ce sa zic. Nu este la fel de impresionanta precum acest volum, iar actiunea nu mai este povestita de Bronwyn, ci de sora ei mai mica Maeve.

2020-08-27 10:54:22

0

Warcross Vol.1: Jucator. Vanator. Hacker. Pion - Marie Lu

Warcross este o carte impresiunanta cu o doza mare de actiune, surprize, dragoste. Warcross reprezinta viitorul nostru si al tehnologiei, cand lumea devine dependenta de lumea virtuala creata de Hideo Tanaka. Emika este personajul principal al acestei carti, iar evolutia ei este una interesanta. Ea este singura care afla adevarul cutremurator ce va ajunge sa schimbe lumea. Aceasta carte are un SF grozav si daca va gandititi sa o cumparati, nu mai stati pe ganduri, nu veti regreta!

2020-08-27 10:39:22

0