Cititorul d5ecb2

Membru din 14/06/2022

0

3

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Gazeta Libris este o publicație culturală care apare lunar și care oferă recenzii, interviuri, cronici și reportaje despre lumea cărților. Mi se pare o sursă utilă și interesantă de informare, mai ales pentru cei pasionați de lectură. Gazeta are un stil accesibil și atractiv, fără a fi superficială sau plictisitoare. Recomand gazeta Libris tuturor celor care vor să fie la curent cu noutățile editoriale și să descopere autori și opere de calitate.

2024-02-05 11:48:54

0

Idiotul - F.M. Dostoievski

Idiotul - F.M. Dostoievski

Cartea Idiotul de F.M. Dostoievski este o capodoperă a literaturii ruse, care prezintă destinul tragic al unui om bun și naiv, prințul Mîșkin. Autorul explorează teme profunde, cum ar fi iubirea, nebunia, religia, societatea și moralitatea, cu un stil bogat și complex. Personajele sunt bine conturate și au o psihologie complexă, care le face să fie credibile și memorabile. Cartea este plină de suspans, dramă, ironie și umor, dar și de reflecții filosofice și morale. Recomand această carte tuturor celor care vor să descopere o operă clasică și profundă, care îi va face să se gândească la sensul vieții și la natura umană.

2024-02-05 11:47:21

0

Programarea in limbajul C/C++ pentru liceu Vol.4 - Emanuela Cerchez, Marinel Serban

Culegerea de c++ pentru liceu este o resursă utilă pentru elevii care vor să învețe limbajul de programare c++. Cartea acoperă noțiuni de bază precum variabile, tipuri de date, operatori, instrucțiuni de control, funcții, vectori, șiruri de caractere, pointeri, clase și obiecte. Fiecare capitol are o parte teoretică și una practică, cu exemple și exerciții rezolvate. Cartea este scrisă într-un stil clar și accesibil, cu explicații detaliate și comentarii de cod. Culegerea este potrivită atât pentru începători, cât și pentru avansați, oferind o bază solidă pentru dezvoltarea competențelor de programare în c++.

2024-02-05 11:44:28

0