witty

Membru din 22/10/2022

0

5

Inainte de Big Bang - Laura Mersini-Houghton

Cartea este foarte interesanta din perspectiva argumentarii stiintifice pe care autoarea o aduce in sustinerea opiniei sale, dar – din pacate – nu prea am fost incantat de multitudinea pasajelor autobiografice ale autoarei, care m-au “deturnat” deseori de la subiectul principal al cartii. Oricum, in general este o carte placuta si surprinzatoare prin ipotezele de avangarda privind universul.

2023-12-17 07:49:46

0

Pana la sfarsitul timpului - Brian Greene

Ma consider norocos ca am avut sansa de a citi aceasta carte. Autorul – o persoana cu o inteligenta remarcabila – trateaza o vastitate de subiecte foarte interesante din domenii precum fizica cuantica, filozofie, religie, umanitate, viata si moarte, univers etc., reusind ca – pe nesimtite – sa iti deschida orizonturi ale mintii tale la “360 de grade”. Opiniile stiintifice pertinente ale autorului privind subiectele tratate iti inlesnesc gasirea de catre tine a posibilelor raspunsuri la marile intrebari eterne ale omenirii (si care probabil te framanta si pe tine). O carte de exceptie, adresata persoanelor curioase si care vor sa se inteleaga cat mai bine pe sine si lumea in care traiesc.

2023-12-17 07:02:42

0

Viata la limita. Maturizarea biologiei cuantice - Jim Al-Khalili, Johnjoe McFadden

Gratie autorilor, aflam lucruri extraordinar de interesante despre lumea in care traim si raspunsuri la multe din marile intrebari ale fiecaruia, referitoare la univers si viata.

2023-07-06 03:26:12

0

Raspunsuri scurte la marile intrebari - Stephen Hawking

Pe langa faptul ca autorul cartii este recunoscut pentru usurinta cu care reuseste sa explice in mod intuitiv, pe intelesul tuturor, marile "mistere" ce guverneaza universul in care ne aflam (si nu se dezminte nici de aceasta data), dar la sfarsitul lecturii acestei carti vom avea satisfactia ca am reusit in sfarsit sa intelegem intrun timp record si in mod placut unele dintre marile teorii si concepte ale fizicii si cosmologiei moderne.

2022-12-15 06:00:06

0

Helgoland. Cum sa intelegem teoria cuantica - Carlo Rovelli

Aceasta carte este foarte potrivita oamenilor obisnuiti care au curiozitatea de a afla, in termeni simpli si intuitivi, cam cu ce "se mananca" teoria cuantica. Cartea iti umple un mare gol din cultura generala privind uimitoarele teorii asupra materiei si energiei, la nivel micro dar si macro, teorii pe care fizica moderna le-a dezvoltat in ultimul timp. Acei cititori curiosi de felul lor, vor citi cartea pe "nerasuflate". Carte foarte interesanta si captivanta.

2022-12-15 03:00:06

0