Cititorul 64D6DA

Membru din 04/03/2023

8

3

Viata din viata mea - Maria Pastourmadzis

De multe ori întrebâm de ce un creștin are sufletul trecut prin foc și sabie? Această carte este povestea vieții unei familii crestin ortodoxe practicante. Veți plânge mult în timpul lecturării, veți avea o serie de sentimente: de la admirație până la descurajare, dar important este sfârșitul poveștii adevărate, prin care ni se arată că orice ar fi nu trebuie să deznădăjduim, credința este cea care vindecă și înlătură toată supărarea și tulburarea. Încercările ne sunt date uneori pentru a ne întări, pentru a fi descoperită dulcea iubire și frumusețe a Domnului Dumnezeului nostru! Viața este un complex de intâmplări dorite și nedorite, toate intâmplate cu un scop: să ne trezim, că există Dumnezeu și să ne întrebăm ce facem noi cu viața noastră! Doamne ajută! Doamne miluiește-ne! Amin!

2023-03-27 12:15:07

1

O musca in Sfantul Munte - Vasilis G. Frangopulos

Pentru noi cei căldicei în credință, prin această carte ni se descoperă minunile traite de un ateu, în chip dulce și tainic, fără a fi supus unor constrângeri pentru a crede. Trăiește ca și cum nimic nu se întâmplă, dar în același timp transformările sufletești sunt vii, îngăduite datorită credinței tatălui său de sânge și a rugaciunilor starețului din Sfântul Munte Athos! Aici descoperă iubirea necondiționată și răbdarea sfinților cu noi cei rătăciți, fără a se cere altceva la schimb. Maica Domnului ai rabdare cu copiii Tăi și roagă-Te pentru iertarea păcatelor lor! Amin!

2023-03-27 12:05:44

1

Marii initiati ai Indiei si parintele Paisie - Dionysios Farasiotis

Este cartea pe care orice creștin ortodox ar trebui să o citească. După ce am citit această carte mi s-a schimbat viața, în chip nebănuit a lucrat Domnul prin Părintele Paisie Aghioritul. Am trăit minuni, am fost ajutată să găsesc Calea. Este cartea care te trezește, este cartea care vă zguduie din temelii multe păreri pe care le aveți despre yoghini și budhiști, este cartea care scrijelește pe suflet, lăsând să iasă Adevărul și Iubirea! O recomand cititorilor și mai adaug că această carte am citit-o de cinci ori și de fiecare dată am descoperit tainele credinței ortodoxe! Maicuța Domnului să ne acopere cu Sfântul Acoperământ și să se roage la Fiul Ei pentru noi păcătoșii! Amin!

2023-03-27 11:58:48

6