Cititorul 625022

Membru din 25/06/2023

0

6

Puterea extraordinara a subconstientului tau - Joseph Murphy

Mi-a placut mult cartea. Informatiile sunt transmise in asa fel incat sa se poata parcurge usor. Este o imbinare perfecta aici intre explicatii stiintifice scrise pe intelesul publicului larg, cu intamplari care sa le sustina pe aceastea si sa fie mai usor de inteles. De asemenea, mi a placut modul in care este redactata cartea - structurat, clar, concis si la obiect. Foarte utile sunt asa-numitele 'tips and tricks', adica iti spune exact ce sa fac ca sa obtii ce iti doresti. Pe alocuri, se fac si referiri la religie, data fiind formarea in acest sens a autorului, dar acestea nu acapareaza continutul cartii. Posibil, totusi, sa fie deranjante pentru un cititor ateu. In general, cartea prezinta aceleasi idei/tehnici ca si cele din alte carti de self-help: manifestare, vizualizare, eliberarea de frici. A fost o lectura usoara si o consider utila, in special pentru ca e foarte bine structurata si regasesti usor informatiile de care ai nevoie mergand direct acolo si deci nefiind nevoie sa o recitesti pe toata.

2024-02-14 12:33:16

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Citesc cu mare placere Gazeta Libris, pe care am primit-o la comenzi. Apreciez rubricile despre autorul lunii si mai ales, despre noutatile editoriale. Din Gazeta lunii decembrie am aflat informatii interesante despre autorul Francesc Miralles, despre care nu stiam nimic inainte. Citisem, absolut intamplator - pentru ca a primit-o baietelul meu in dar - cartea ”Povesti ca sa te iubesti mai mult” al carui co-autor este acesta. Am retinut si noutatile editoriale, pentru a putea decide ce sa comand pe viitor. Consider ca este utila aceasta gazeta, care furnizeaza informatii concise, dar cuprinzatoare in acelasi timp.

2024-01-10 03:27:09

0

Buddha si nonconformistul - Vishen Lakhiani

Am achizitionat cartea la recomandarea unui psihoterapeut. Am citit review-uri cum ca de fapt ar fi o carte pentru oameni de afaceri, ceea ce nu e cazul meu, fapt ce m-a pus pe ganduri. Totusi, pentru ca il stiam pe Vishen Lakhiani din mediul on-line si il consider un vizionar, am decis sa cumpar cartea. Si nu regret. As putea spune ca este o carte despre afaceri (insa nu la modul teoretic, rigid si sec), dar nu doar despre afaceri. Stilul autorului este unul direct, in care vorbeste la modul autentic despre evenimente prin care a trecut el, despre ce revelatii a avut in anumite momente ale vietii. Cartea ”face valuri”, dupa cum insusi autorul isi marturiseste intentia. Adica ofera o alta perspectiva asupra ideilor de afaceri si a modurilor in care poti face business.

2024-01-10 03:14:08

0

Invata cum sa folosesti puterea afirmatiilor in 21 de zile - Louise L. Hay

Este o carte foarte utila si usor de parcurs, chiar si de cei care nu sunt cititori infocati. Faptul ca este structurata pe zile ajuta mult; de asemenea, ajuta si faptul ca exista afirmatii pentru aproape orice problema ai avea sau le poti adapta cu usurinta.

2023-08-17 12:36:11

0

Atlas Geografia Romaniei - Clasa 4 - Manuela Popescu

Contine multe harti si informatii concentrate, mai degraba succinte. Este exact ce trebuie pentru a dobandi informatii generale, de baza. Restul informatiilor pot fi luate din manuale, etc. Calitatea tipariturii este buna si are imagini frumoase, care atrag copiii. Astfel, copilul meu de 10 ani, pentru care am cumparat atlasul, a avut deja curiozitatea sa il rasfoiasca si sa gaseasca locuri prin care am calatorit.

2023-07-20 11:41:13

0

Agatha Mistery: Enigma Faraonului - Steve Stevenson

Este o lectura usoara si captivanta, foarte potrivita pentru relaxare in vacanta. Am cumparat-o pentru baiatul meu de 10 ani, caruia ii plac cartile cu mistere, dar am citit-o si eu. Voi mai comanda carti din seria aceasta.

2023-07-18 11:34:26

0