debaser27

Membru din 29/09/2023

0

2

Last Look - Charles Burns

Last Look - Charles Burns

Nu mă așteptam să găsesc aceasta capodoperă retro-psihedelică (ce-i drept este fix ultima opera a maestrului și mai ales puțin subapreciată) clar peste Black Hole, opera consacrată a autorului. A nu se înțelege greșit, daca v-a plăcut aceea asta pariez că o să vă placă și mai mult - deși sunt suficient de diferite încât să merite investigată. Lynch-ian dar cu un miez de poveste și personaj destul de dure și cu mesaj clar as spune până la sfârșit; e undeva între Twin Peaks și Lost Highway; cu avantajul "bugetului" nelimitat și stilului vizual care permite un baleiaj fin între Tintin și Eraserhead pe care Lynch n-ar putea visa să-l pună pe celuloid, dar ca desen pe hârtie pică sublim. Plus că spatiile dintre secvențe chiar lasă loc de multă speculație și fantasmagorie. Artă secvențială pură, având în vedere că m-a împins să-l tot recitesc de când a apărut ca să "cuprind" toate temele și ideile dintr-însul - și acum îl am în mâini, ediție mare detaliată și vivid colorată. Experimentați cu încredere!

2023-11-07 09:47:15

0

Justice League International Book Two: Around the World - Keith Giffen

F fericit că am găsit această colecție ce conține una din puținele comic-uri originale DC (dealtfel absolut genială și originală și azi prin umor și expresivitate) rătăcite de vânzare pe la noi in '92-'93. După ce s-a dezintegrat revista prin '98 nu credeam că o s-o mai țin în mâini vreodată. Acum am un mini-portal nesperat înapoi către copilarie. Ca și critică, dar nu a cărții: personal mi-ar placea să se găsească colecții întregi nu doar părți răzlețe...se găsesc infinit mai multe decât acum treij de ani dar când sunt incomplete și se găsesc doar volumele 3 și 4 din 5 de ex ajungi sa ai aceeași experiență "nostalgică"

2023-10-31 01:29:49

0