Membru din 16/02/2014

1

21

de review-uri

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Poveste de Craciun - Charles Dickens

"Poveste de Crăciun" de Charles Dickens este un clasic literar remarcabil. Această poveste atemporala urmărește transformarea lui Ebenezer Scrooge, un om zgârcit și lipsit de compasiune, într-o persoană generoasă și iubitoare de Crăciun. Prin intermediul vizitelor fantomelor Crăciunului trecut, prezent și viitor, Dickens oferă o lecție profundă despre importanța bunătății, a compasiunii și a schimbării spre bine. Este o lectură captivantă și emoționantă, perfectă pentru a aduce spiritul Crăciunului în inimile cititorilor.

2024-01-03 03:59:17

0

Armele luminii - Ken Follett

Armele luminii - Ken Follett

"Armele luminii" este un roman captivant și bine documentat, care explorează tensiunile și intrigile din timpul revoluțieindustriale. Ken Follett reușește să creeze o poveste complexă, plină de suspans și acțiune, urmărind viața unor personaje variate implicate în jocurile de putere din anii 1800. Follett îmbină abil evenimentele istorice reale cu elemente de ficțiune, oferind cititorilor o privire fascinantă în lumea tensionată a relațiilor sociale din acea perioadă.

2024-01-03 03:58:25

0

Actioneaza si gandeste ca Harry Potter - Carla Schiappa-Burdet

Cartea "Actionează și gândește ca Harry Potter" de Carla Schiappa-Burdet este o resursă excelentă pentru fanii seriei Harry Potter care doresc să se angajeze în activități interactive și provocări. Ea oferă o gamă variată de jocuri, întrebări și sarcini care invită cititorii să își testeze cunoștințele și abilitățile în lumea magiei și a vrăjitoriei create de J.K. Rowling. Este o modalitate captivantă de a intra în universul Harry Potter și de a-ți testa cunoștințele despre această serie minunată!

2024-01-03 03:53:50

0

Set de creatie: Mandala cu animale

Set de creatie: Mandala cu animale

Setul Mandala cu Animale de la Ravensburger este o modalitate minunată de a explora creativitatea și de a te relaxa. Este potrivit atât pentru copii, cât și pentru adulți, oferind modele frumoase de animale pentru a fi completate cu culori vibrante. Ravensburger este renumit pentru calitatea produselor lor, iar acest set nu face excepție. Cu siguranță este o activitate distractivă și terapeutică!

2024-01-03 03:52:55

0

Copacul cu 52 de etaje - Andy Griffiths, Terry Denton

Andy Griffiths și Terry Denton reușesc să creeze o lume captivantă și plină de umor, cu imaginație debordantă, personaje excentrice și situații incredibile. Fiecare etaj al copacului ascunde noi surprize și provocări pentru cititori, iar ilustrațiile amuzante completează perfect povestea.

2023-08-18 05:39:48

0

Cat timp infloresc lamaii - Zoulfa Katouh

Zoulfa Katouh s-a transformat în vocea oamenilor care au murit și continuă să moară în cadrul unor evenimente extrem de dureroase pentru Siria. În anul 2011, pe 15 martie, încurajați de victoria unor proteste similare din alte state, sirienii au ieșit în stradă sperând că-l vor putea înlătura de la putere pe Bashad Al-Assad, cunoscut pentru regimul său dictatorial. Fiind alimentați doar de dorința de a trăi mai liber și de dragostea pentru propria țară, sirienii au dat piept cu represaliile sângeroase ale unui regim violent, încărcat de ură și de dorința de a-și îngenunchia propriul popor.

2023-08-18 05:38:31

1

Scrisorile verii. Limba romana - Clasa 5 - Caiet de vacanta - Mihaela Daniela Cirstea, Laura Raluca Surugiu

Un aspect pozitiv al acestui caiet de vacanță este faptul că oferă și spații pentru completarea exercițiilor, astfel încât elevii pot lucra direct în caiet, fără a avea nevoie de alte materiale suplimentare. De asemenea, caietul este conceput într-un format atractiv, cu ilustrații colorate și texte bine structurate, ceea ce îl face ușor de utilizat și plăcut pentru elevi.

2023-07-19 01:02:10

0

Inocentii - Ioana Parvulescu

Inocentii - Ioana Parvulescu

"Inocenții" este o carte captivantă, care te poartă într-o călătorie în timp și în imaginație. Ioana Pârvulescu reușește să creeze o poveste densă și complexă, cu personaje memorabile și o atmosferă vibrantă. Romanul explorează teme profunde și oferă o perspectivă interesantă asupra istoriei și a evoluției societății românești. În ansamblu, "Inocenții" este o carte care merită citită, mai ales dacă ești interesat de istorie și literatură românească.

2023-07-19 12:59:21

0

8 povestiri de pe Calea Mosilor - Adina Popescu, Bilyana Velikova

Povestirile explorează teme variate, precum viața de zi cu zi a locuitorilor străzii, întâmplări amuzante, triste sau cu accente nostalgice. Ele surprind atmosfera orașului, conflictele personale, amintirile și schimbările sociale care au loc de-a lungul timpului. Stilul lui Adina Popescu este fluid și captivant, iar personajele sunt bine conturate și autentice. Autorul reușește să creeze o imagine vibrantă a străzii și a locuitorilor săi, oferind cititorului o panoramă a vieții urbane și a interacțiunilor umane.

2023-07-08 12:27:58

0

Baiatul cu pijamale in dungi - John Boyne

Stilul lui John Boyne este simplu și direct, menținând o perspectivă copilărească asupra evenimentelor. Această abordare amplifică impactul emoțional al poveștii și face ca cititorul să se simtă mai aproape de experiența lui Bruno. Autorul abordează subtil subiectul Holocaustului, înfățișând evenimentele tragice prin ochii unui copil, ceea ce face ca suferința și nedreptatea să fie și mai palpabile.

2023-07-08 12:25:19

0

Hotul de carti - Markus Zusak

Hotul de carti - Markus Zusak

"Hoțul de cărți" este o carte emoționantă și tulburătoare, care ne aduce o perspectivă unică asupra vieții în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Personajele memorabile și povestea plină de suspans fac din această carte o lectură captivantă și memorabilă. Este o carte care ne amintește de puterea cuvintelor de a schimba vieți și de importanța poveștilor în lupta împotriva intolerantei și a raului.

2023-07-08 12:23:06

0

Spargatorul de nuci si regele soarecilor - E.T.A. Hoffmann

Povestea urmărește aventurile unei fetițe numite Marie Stahlbaum în timpul Crăciunului. Marie primește un cadou special de la un bătrân misterios numit Drosselmeier - un spărgător de nuci în formă de soldat. În mijlocul nopții, Marie se trezește și descoperă că jucăriile de Crăciun din jurul ei au prins viață. Regele șoarecilor, capul clanului șoarecilor, provoacă spărgătorul de nuci la luptă și Marie îi vine în ajutor.

2023-07-08 12:19:43

0

Povestea fara sfarsit - Michael Ende

Povestea fara sfarsit - Michael Ende

"Povestea fără sfârșit" este o carte remarcabilă, plină de aventuri și înțelepciune. Michael Ende ne amintește de puterea pe care o avem de a ne crea propriile povești și de a ne conecta cu lumea imaginației. Este o carte care poate fi citită și reinterpretată de mai multe ori, iar fiecare lectură aduce cu sine noi descoperiri și înțelesuri. Recomand cu căldură această carte tuturor celor care caută o poveste captivantă și plină de învățăminte despre puterea imaginației și a poveștilor.

2023-07-08 12:17:21

0

Cunoasterea. Cum poate fi recladita civilizatia dupa un cataclism - Lewis Dartnell

"Cunoașterea: Cum poate fi reclădită civilizația după un cataclism" este o carte scrisă de Lewis Dartnell, un astrobiolog și autor britanic. Lucrarea explorează conceptul de supraviețuire a civilizației în urma unui eveniment cataclismic major și oferă idei și perspective asupra modului în care umanitatea ar putea reconstrui societatea și cunoașterea în astfel de circumstanțe extreme.

2023-06-19 12:54:06

0

Cucerirea Muntilor Stancosi. Cum determina geografia rolul Americii in lume - Robert D. Kaplan

Cartea explorează influența geografiei asupra evoluției și rolului Statelor Unite în lume. Kaplan argumentează că geografia, în special caracteristicile geografice ale Munților Stâncoși și ale altor regiuni cheie din SUA, au jucat un rol semnificativ în dezvoltarea națiunii și în politica externă a Americii.

2023-06-19 12:48:39

0

Poezii - Octavian Goga

Poezii - Octavian Goga

O selecție deosebită a poeziilor lui Octavian Goga. Poeziile lui Octavian Goga sunt caracterizate prin expresivitatea puternică, măiestria limbajului poetic și mesajul lor profund patriotic. Cu toate acestea, ele trebuie citite și analizate în contextul istoric și cultural al epocii în care au fost scrise, luând în considerare și aspectele critice care pot fi asociate cu unele dintre ele.

2023-06-19 12:46:19

0

Culegere de matematica - Clasa 4 - Exercitii si probleme - Adina Grigore

Este utilă oricărui elev de clasa a IV-a. Este necesară acolo unde se dorește aprofundare și muncă independentă

2023-04-01 11:15:45

0

Teme supliment Gazeta Matematica - Clasa 5 - Radu Gologan, Ion Cicu, Alexandru Negrescu

Este un accesoriu pentru elevii cu performanţe peste medie şi nu neapărat olimpici. Are 152 de pagini, necartonată.

2023-04-01 11:11:12

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Utilă!

2023-03-02 02:49:12

0

Vrajitoarele - Roald Dahl

Vrajitoarele - Roald Dahl

Vrăjitoarele este un roman fantezie întunecat pentru copii al autorului britanic Roald Dahl. Povestea este plasată parțial în Norvegia și parțial în Anglia și prezintă experiențele unui tânăr englez și bunica lui norvegiană într-o lume în care societăți de vrăjitoare care urăsc copiii există în secret în fiecare țară. Recomand!

2023-03-02 02:48:40

0

Poarta cerului - Eric-Emmanuel Schmitt

Poarta cerului - Eric-Emmanuel Schmitt

O narațiune a timpurilor de mult apuse foarte bine expusă. Eric Emanuel Schmitt ne poartă în atmosfera plină de mistere a Babilonului și a societății Mesopotamiei antice. Asteptăm volumul III- Soarele întunecat

2023-03-02 02:47:52

0