timela

Membru din 03/02/2019

0

6

Ceapa si prazul - Maurice Messegue

Ceapa si prazul - Maurice Messegue

O carte scurtă, dar plină de informații, din care cititorul află despre virtuțile acestor legume care le fac să fie înțelese și folosite nu doar în calitatea lor de legume și condimente, ci și ca medicamente. Astfel, cartea cuprinde și referiri la boli care sunt vindecate de aceste legume, modalități în care sunt folosite pentru acestea, iar la sfârșit, oferă multe rețete de mâncăruri. O carte pe care o recomand cu mult drag, oricui.

2023-02-14 02:56:43

0

Verdeturi - Maurice Messegue

Verdeturi - Maurice Messegue

O carte foarte scurtă, care nu este doar foarte ușor de citit, ci suprinde cititorul cu o mulțime de informații. Astfel, alături de calități, acțiuni și situații în care sunt recomandate verdețurile, autorul adaugă modalități în care se pot consuma, rețete de mâncăruri și de conserve. Cartea este o “comoară” de care se poate folosi orice cititor, cu atât mai mult cu cât aceste verdețuri cu atât de multe beneficii, nu necesită relații sau rețete compensate ca să fie prezente în casa omului.

2023-02-14 02:21:31

0

Ce vrea Dumnezeu - Neale Donald Walsch

Ce vrea Dumnezeu - Neale Donald Walsch

Autorul oferă un mănunchi de răspunsuri simple care sunt la îndemâna fiecăruia dintre noi. Astfel, prin aceste răspunsuri care sunt însoțite de explicații și de exemplificări ajunge la răspunsul final la una dintre cele mai importante întrebări din istoria umanității. Un răspuns, cu care eu personal sunt de acord. Asta pentru că dacă Dumnezeu este iubire, iar noi fiind creați după chipul și asemănarea lui, suntem tot iubire. Deci, Dumnezeu nu vrea nimic. Învățând să oferim iubire și să ne comportăm cum vrem să se comporte alții cu noi, putem schimba chipul lumii. Trăind din frică sau din iubire este alegerea noastră, dar această alegere își pune amprenta asupra lumii pe care o creăm cu gândurile, sentimentele și acțiunile noastre. O carte superbă, ce merită a fi citită de oricine care este deschis la ideea că lumea nu este doar ceea ce vedem cu ochiul liber, ci mai ales ceea ce avem în interiorul nostru.

2023-01-17 08:43:59

0

Visarile dintre castani - Simona Prilogan

În opinia mea, folosindu-mă de versurile autoarei, volumul acesta de poeme e «Cuvânt cântat în psalmi», ce miroase «a iubire sfântă». Un volum în care sunt prezente iubirea și durerea, bucuria și tristețea, nostalgia și inocența. O împletire de trăiri care o prezintă pe autoare așa cum ea însăși se prezintă: «în mine se împletesc poemele’/ La răscruce de gânduri, albastru și dor.» Fiecare poem își merită timpul acordat spre a fi citit, lucru ce l-am făcut cu multă plăcere..

2023-01-07 03:52:54

0

Fetita care visa pentru altii - Petru Racolta

În opinia mea, această carte pe de o parte înfățișează foarte clar lumea în care trăim, în care “doctori fără halat … îmi spun ce ar trebui să visez și apoi sunt curioși să afle dacă mi-a reușit. Ei mă asigură că acesta e cel mai bun tratament, prin controlarea viselor și memorarea fiecărui amănunt, dar asta mă obosește și mi se face frică atunci când nu reușesc.” O lume în care “fiecare om vrea să ia câte o bucată cât mai mare din zestrea planetei, a fiecărei țări în parte, iar noi îi votăm pe aceia care fac acest lucru cu cât mai mare eficiență. Alegem să fm conduși de gunoaie, către o lume plină de gunoaie”. O lume în care adevărul “e o boală,… deci trebuiești tratat ca să poți minți fără să clipești.” Este o carte care oferă direct și în același timp foarte subtil atât implicațiile politicii cât și ale bisericii în crearea acestei lumi bazate pe frică și control. Pe de altă parte, este o carte ce promovează adevăratele valori, cele ce vin din sufletul uman și care nu au nevoie nici de bani și nici de putere pentru a exista. Susține o lume in care Adevărul (Poligraf), emoția (Sentimente), visul (Visătoarea) sunt parte integrantă din sufletul fiecăruia dintre noi și au nevoie să ‘trăiască”, să fie recunoscute și lăsate la lumină. O lume în care parafrazând cuvintele autorului, să prețuim un zâmbet ca pe o rază de soare printre norii persistenți.

2022-06-19 12:00:11

0

Plasa pentru vise - Iulia-Florentina Paciurea

O poveste despre relațiile interumane, despre prietenie și singurătate, despre iubire și teamă, despre necunoscutul fiecărei zile în lumea cunoscută a Silviei, personajul principal. O poveste care mi-a oferit ceea ce autoarea a dorit: complicitatea dintre omul cu penelul și cititor, prin vibrația în fața acelorași cuvinte. O carte ce am citit-o cu mult drag și o recomand tot cu drag!

2022-02-20 12:00:11

0