Profita acum!

Micle Mihai A

Membru din 15/07/2014

0

12

Cuvinte si indemnuri - Sfantul Arsenie Capadocianul

O carte unicat care contine o parte din indemnurile si invataturile Sfantului Arsenie Capadocianul. Aceste Cuvinte si Indemnuri fac parte dintr-un carnetel cu insemnari ale Sfantului care in timp s-a impartit in mai multe bucati. Cu multa truda, pe parcursul a mai multi ani, un credincios reuseste aproape sa reintregeasca aceasta comoara duhovniceasca si sa o dea tiparului spre desfatare, bucuria si ajutorul credinciosilor de pretutindeni.

2024-01-20 01:23:19

0

Magia ordinii - Marie Kondo

Magia ordinii - Marie Kondo

O carte perfecta pentru societatea de azi axata pe consum. Prin natura sa, omul tinde sa acumuleze tot felul de lucruri si cumpara, cumpara in nestire pana se trezeste ca nu mai are loc de ele. In aceasta situatie Marie Kondo vine cu solutia perfecta si prin sfaturi foarte simple si utile, te invata sa selectezi si sa-ti ordonezi lucrurile. Daca iti doresti si tu o casa aerisita, luminoasa, simpla si curata ca cele japoneze, ai gasit cartea care te va ghida pas cu pas pentru a atinge acest scop.

2024-01-04 09:46:07

0

Calugarul care si-a vandut Ferrari-ul - Robin Sharma

O carte exceptionala care se potriveste manusa timpurilor noastre in care suntem prinsi intr-un iures continuu din care nu ai cum sa iesi bine decat prin schimbari radicale. Ce schimbari ar trebui sa facem ? Nu foarte mari si nici extraordinar de complicate. Cheia este exact in simplitatea lucrurilor pe toate planurile. Cartea va descrie intr-o poveste minunata toti acesti pasi de urmat pentru a avea o viata cumpatata, linistita si echilibrata.

2024-01-03 10:25:20

0

Iubeste-ma! - Maria Pastourmadzis

Iubeste-ma! - Maria Pastourmadzis

Spinalonga - Un taram mistic, magic, care privit din Plaka (Creta) te cheama. Aceasta mica insula are o istorie foarte incarcata dar lucru pentru care este si in zilele noastre foarte cunoscuta este Leprozeria care a functionat aici. Cu toate ca este o insula nelocuita, apropape in ruina, atrage mii de vizitatori datorita trecutului ei. Prin cartea Mariei Pastourmadzis, aflam doar una dintre multele povesti de viata, tragedii care au marcat acest tinut si anume jertfa Parintelui Hrisant Katsoulogiannakis, ultimul preot din Insula Spinalonga. Cartea ne aduce in fata ceea ce oamenii sanatosi ce priveau de pe celalalt tarm doar banuiau ca exista in insula carantina: lacrimi, deznadejde, disperare, suferinte interminabile. Sosirea Parintelui Hrisant in acest "Iad", loc uitat aparent de Dumnezeu, readuce nadejdea, speranta si credinta in inimile celor suferinzi.

2024-01-02 12:40:32

0

Drumul catre libertate - Yeonmi Park

Drumul catre libertate - Yeonmi Park

O poveste cutremuratoare, care te face sa fi recunoscator si sa dai Slava lui Dumnezeu pentru viata pe care o avem, pentru linistea, pacea si libertatea de care ne bucuram. O aventura incredibila parca scoasa dintr-un roman insa o realitate cutremuratoare care exista. O carte care te tine cu suflatul la gura, o carte care se citeste pe nerasuflate.

2023-12-30 11:29:28

0

Zen. Arta de a trai simplu - Shunmyo Masuno

O carte Excelenta �� Pas cu pas, pe parcursul a 100 de zile, iti descopera si te invata lucruri simple pe care in general le cunoastem insa nu le aplicam. Perseverenta si aplicarea lor acasa, la birou si in general in viata noastra, nu fac decat sa ne puna in armonie cu tot ce ne inconjoara. 100 de principii simple si utile pentru viata de zi cu zi care ne este "impovarata" tot de noi insine si de haosul, agitatia in care ne antreneaza societatea in goana ei nebuna catre .... Ce ? O carte foarte utila in timpurile si zilele noastre ��

2023-12-26 10:45:33

0

Jocul vietii si cum sa-l joci - Florence Scovel Shinn

Sufletul este Scanteia - Suflarea de Viata sadita de Dumnezeu in inima oricarei fapturi de pe fata pamantului. Aceiasi scanteie este si Glasul lui Dumnezeu care striga in noi dar pe care adesea o ignoram sau chiar nu o auzim. Florence Scovel Shinn, ne invata legile nescrise dupa care functioneaza acest univers si ne arata cum sa ascultam glasul Divin, busola care nu greseste niciodata.

2023-05-31 09:53:49

0

Putine lacrimi, multa bucurie - Ieromonah Hrisostom Filipescu

Ieromonahul Hrisostom Filipescu, este un suflet deosebit, atipic vremurilor noastre. Prin simplitatea sa in modul de a vedea lumea si lucrurile dar printr-o gandire profunda, reuseste sa-l gaseasca pe Dumnezeu si lucrarea Sa, acolo unde poate altii nu vad decat hazard, coencidenta, intamplare. Citind cartea Sfintiei Sale, o sa va regasiti pacea si linistea sufleteasca, veti privi viata si lumea mult mai increzatori.

2023-05-30 02:45:46

0

Psihologia banilor - Morgan Housel

Psihologia banilor - Morgan Housel

Banii....Spunea cineva ca: "Banii sunt ca apa". Pentru a-i dobandi, pentru a te bucura de ei, trebuie sa sti dupa ce legi scrise si nescrise functioneaza. Dobandirea lor tine si de educatie, de cultura, dar si de felul in care te raportezi la ei. Aceasta carte nu face decat sa-ti aduca in fata anumite aspecte pe care poate le stiai sau nu, le aplicai sau nu in viata de zi cu zi, in raport cu banii. Este o carte excelenta pentru educatia financiara !

2023-05-29 10:30:50

0

Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

Micul Print - Probabil una dintre cele mai cautate si citite carti. Sunt foarte putini oamenii care nu au auzit de ea, si probabil foarte putini cei care nu au citit-o. Pentru mine nu a fost ceva "Uauu !!", am citit carti cu mult mai bune decat aceasta. Poate nu am eu puterea de a o intelege si de a o patrunde, poate imi lipseste aducatia sau cultura necesara. Nu stiu si nu am inteles de ce este asa de cautata si apreciata. Mi-am comandat si cartea "Actioneaza si gandeste ca Micul Print". Poate aceasta lucrare ma va lumina.

2023-05-28 01:05:09

0

Cuvinte despre rugaciune si pocainta - Sfantul Porfirie Kavsokalyvitul

Pentru mine, Sfantul Porfirie este un Parintele Cleopa al grecilor. In cuvintele lui gasesti lucruri clare, simple si precise. Nu foloseste un limbaj academic, de aceea cuvintele lui iti merg direct la inima. Am citit mai multe carti despre Sfintia Sa insa ma bucur ca a aparut aceasta miniserie care este axata pe o anumita tema. Eu va recomand nu numai aceasta carte ci intreaga serie pentru ca va veti regasi in ele si va vor mangaia sufletul, orice v-ar apasa.

2023-05-11 06:47:31

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Pe mine, lucrand in domeniul, avand permanenta tangenta cu cartile, Gazeta Libris ma tine la curent cu noile aparitii, noile tendinte si cu noi autori. Ma ajuta foarte mult sa fiu cat de cat informat fara sa pierd prea mult cautand informatiile pe internet sau in alte surse. Este o gazeta mica dar uitila, unde mai pui ca e si Gratis !

2023-05-11 06:41:01

0