Nitulescu Sorin

Membru din 09/11/2014

0

2

Sicilianul vol.2 - Mario Puzo

Sicilianul vol.2 - Mario Puzo

Volumul 2 din „Sicilianul” lui Mario Puzo continuă aventurile lui Salvatore Guiliano, tâlharul idealist, care și-a făcut un scop din a lupta contra corupției, încercând să transforme Sicilia într-o regiune-simbol a credinței, cinstei și egalității sociale. După o existență tumultuoasă, Turi a reușit să își facă o serie de inamici, care se aliază, pentru a încheia șirul de victorii al banditului care oferă speranță. Trădarea se naște în rândul celor mai credincioși tovarăși ai săi, iar răsturnările de situație oferă perspective noi asupra filosofiei sale de viață. Cartea prezintă dialoguri savuroase, abordează problematici existențiale, ducând la limită cititorii, propunându-le dileme profunde, ce țin de dreptate, echitate și alegeri care determină un destin sau altul. Aceasta reprezintă o poveste care, mai presus de aura de mister și de adrenalina care pompează din situațiile periculoase, te determină să analizezi perspective diverse și să-ți reconsideri valorile și credințele, oferind, în același timp, vorbe spirituale pe care celebrul Naș le-a învățat, de-a lungul vastei lui experiențe de viață.

2020-05-11 06:28:07

0

Sicilianul vol.1 - Mario Puzo

Sicilianul vol.1 - Mario Puzo

Primul volum din „Sicilianul”, scris de Mario Puzo, conține ingredientele specifice unei rețete de succes, care înfățișează povestea vieții luiSalvatore „Turi” Guiliano, un idealist, răzvrătit împotriva guvernului mafiot și a inegalităților sociale. El pornește un război împotriva mafiei locale, formându-și o bandă de adepți, încercând să descopere, cu abilitate, care sunt îi dușmanii și cine îi rămâne loial. Acțiunea alertă se împletește cu descrierile exotice, care plasează cititorul în peisajul colorat, viu, aproape fiind capabil să simtă aroma măslinelor coapte și răcoarea vântului care suflă prin munți, dându-i impresia lui Turi că se apropie de libertatea mult visată. De-a lungul poveștii reîntâlnim personaje dragi, precum Michael Corleone, care joacă rolul de salvator al lui Guiliano, încercând să-l salveze pe acesta de pericolul iminent. Suspansul atinge cote maxime la finalul volumului, lăsând cititorii să se teamă, odată cu personajul principal, pentru deznodământul acestuia.

2020-05-11 04:28:07

0