Istodor Mirela

Membru din 17/01/2020

4

6

Matricea divina - Gregg Braden

Matricea divina - Gregg Braden

Matricea divina este in noi...dar noi facem greseala de a o cauta in exterior... Si o cautam in exterior pt a depinde de ceva...pt a gasi un idol pe care sa -l veneram...o " acasa " pe care sa o adoram....iar in felul asta vom fi mereu " departe de casa " ...departe de noi insine. Aceasta carte ne invata cum sa revenim ACASA. Pe mine personal , aceasta carte a reusit sa ma readuca in locul pe care il "cunosc" de cand lumea : ghemuita in bratele lui Dumnezeu.....acolo unde este Totul...si unde tot ce e Adevarat poate deveni Realitate.... O recomand din tot sufletul celor care vor sa se regaseasca!

2020-04-24 02:58:03

0

Adevar versus falsitate - David R. Hawkins

O carte care merita citita de cei care urasc falsitatea acestei lumi. O carte care , ca si celelelte carti din aceasta serie , scrise de Hawkins...pur si simplu te ajuta sa vezi din cu totul alt unghi tot ceea ce e in jurul nostru si tot ceea ce se intampla in jurul nostru. O carte care te apropie de Adevar ...de Absolut ...de Dumnezeu.

2020-03-18 07:00:06

0

Primele cuvinte in limba engleza. Carte cu sunete - Inesa Tautu

N -am sa mai comand nici o carte de aceasta autoare. Nu se poate urmari corespondentul vorbit al pozei , nici macar in lb. romana ...ce sa mai zic de lb.engleza...pur si simplu copilul e naucit . Imi pare rau k am comandat-o ...iar raportul calitate - pret lasa de dorit. Chiar daca nu il publicati....eu am sa fac reclama proasta acestei carti la toti colegii ...cunoscutii...prietenii. Se vrea a fi o carte pt un copil de 3 ani ...dar si ca om mare ..iti creeaza un discomfort.

2020-03-18 06:53:09

1

Disney. Activitati 2 ani. Coloreaza, uneste, gaseste

Am sa intregesc colectia . Este foarte interesanta cartea si chiar a reusit sa -i capteze atentia nepotelului meu de la prima vedere...a mea nu mai zic.... Este viu colorata si f f antrenanta. Chiar daca unele activitati cuprinse in ea , sunt putin cam complicate pt varsta de 2 ani , o recomand cu caldura ...tocmai pt ca le trezeste curiozitatea si e in acord cu ceea ce caracterizeaza aceasta varsta : bucuria descoperirii continue a tot ce ne inconjoara...a ceva nou...am vazut asta in ochisorii nepotelului meu.

2020-02-25 12:51:22

0

Transcenderea nivelurilor constiintei - David R. Hawkins

O carte extraordinara...sunt la jumatatea ei dar deja am simtit "efectele " ...ca sa zic asa...A reusit sa ma elibereze de suferinta proprie ....atingand astfel un procent important din scopul insasi al lucrarii. O carte pe care o recomand din suflet celor care caua o evolutie spirituala. O sa comand cu siguranta toate cartile lui David R. Hawkins.

2020-02-07 11:35:47

2

Ochiul sinelui - David R. Hawkins