Catan. Jocul de baza

Un joc extraordinar! L-am achiziționat pentru fetita mea! Este ideal pentru a petrece timp împreună cu familia și prietenii, jucând board games. Abia aștept sa achiziționăm și extensiile!

2023-11-06 05:50:12

0

Regatul - Jo Nesbo

Regatul - Jo Nesbo

Mi-am dorit foarte mult sa achizitionez noul roman al scriitorului norvegian Jo Nesbø ( sa nu ratati colectia cu Harry Hole). Romanul "Regatul" recunosc ca, m-a surprins. Recomand cu mult entuziasm aceasta carte. Este vorba despre ferma Opgard retrasa in munte. Iar Opgardii sunt o familie de tata, mama si doi frati, Roy si Carl, unde acum locuieste doar Roy, cel mai mare. Viata linistita a lui Roy este incheiata de vizita fratelui sau, Carl care revine dupa 15 ani la ferma familiei sale, impreuna cu frumoasa lui sotie, nascuta in Canada. Dar atunci cand Carl se întoarce cu o idee stralucita de afaceri, tensiuni mocnite, rivalitati vechi si un sir de decese suspecte tulbura linistea locului. Roy isi da seama ca se simte in mod inexplicabil atras de sotia lui Carl, atractie care va avea consecinte devastatoare. In Regatul gasesti o poveste care exploreaza teme de familie, dragoste si loialitate. Dezvoltarea magistrala a personajelor si complotul asigurat ofera cititorului un crime original, subtil, diferit de tot ce a scris Nesbø pana acum.

2023-03-09 09:44:39

0

Sarutul pictat - Elizabeth Hickey

Sarutul pictat - Elizabeth Hickey

Am citit cartea scriitoarei americane Elizabeth Hickey, „Sarutul pictat”, editura Nemira, si o folosesc ca pretext pentru a vorbi despre unul dintre pictorii mei preferati, Gustav Klimt. Povestea este spusa de Emilie Flöge, prietena, iubita si modelul artistului, femeia care l-a cunoscut cand avea doar doisprezece ani. Emilie ne introduce in atmosfera Vienei de sfarsit de secol XIX si început de secol XX, in viziunea unui copil pasionat de arte, care il are initial profesor pe Klimt. Prietenia lor a durat intreaga viata, Emilie i-a fost aproape, l-a iubit si sustinut in proiectele lui, fiind persoana careia Klimt i-a rostit numele înainte sa moara. Cartea este un bun pretext pentru a cunoaste viata unuia dintre cei mai celebri pictori ai lumii. Opera sa este inestimabila, fascinanta, rolul lui Klimt ca promotor al stilului seccesion este deosebit de important pentru pictura moderna. Romanul nu este o biografie, ci o poveste de fictiune istorica, care foloseste perspectiva narativa a femeii care l-a iubit si l-a inspirat pentru frumoasele sale tablouri.

2023-02-22 08:57:59

0

Dictionar de optimisme - Chris Simion-Mercurian

Sunt o fana Chris Simion. Cartea este la a 2 a achizitie. Prima data cand am cumparat-o am facut-o cadou. Mi-a placut foarte mult faptul ca contine idei, ganduri pe care le poti citi in fiecare zi...nu te poti plictisi de ele. Este optimismul simplu si pur de care avem nevoie intr-o zi banala. Scrisul caligrafic te va incanta. Cartea surprinde si cu foi goale in care iti poti trece propriile ganduri idei. Este o idee inedita de cadou! Recomand cu drag

2023-02-16 11:44:12

0

Map It: The hands-on guide to strategic training design - Cathy Moore