ioanamaria83

Membru din 04/03/2012

0

5

Limba si literatura romana. Ghid complet pentru Evaluarea Nationala - Clasa 8 - Marinela Pantazi, Margareta Onofrei

Ghidul nu este destinat doar elevilor; se adresează și părinților, oferindu-le instrumente și informații pentru a susține eficient pregătirea copiilor lor. Această abordare integrată reflectă importanța colaborării dintre școală și familie în asigurarea succesului elevilor. O altă resursă valoroasă furnizată de ghid constă în exemple concrete și teste model. Acestea nu doar demonstrează aplicarea practică a informațiilor prezentate, ci și oferă elevilor oportunitatea de a se familiariza cu formatul examenului și de a-și evalua nivelul de pregătire.

2023-11-24 08:43:52

0

Forta gandirii Pozitive - Norman Vincent Peale

Nu este doar o carte, ci o călătorie fascinantă către autodescoperire și transformare personală. Cu o abordare echilibrată, practică și inspirațională, această carte se adresează nu doar celor care caută să-și îmbunătățească perspectiva asupra vieții, ci și celor care doresc să facă pași concreți pentru a-și atinge potențialul maxim. Recomand cu căldură această carte tuturor căutătorilor de înțelegere și echilibru în călătoria lor spre o viață mai pozitivă și împlinitoare.

2023-11-24 08:41:45

0

Esti mai inteligent decat crezi. Un ghid al inteligentelor multiple, pentru copii - Thomas Armstrong

O caracteristică remarcabilă a cărții este abordarea atentă și accesibilă a conceptului de inteligențe multiple. Autoarea aduce în prim plan ideea că inteligența nu este un concept unic, ci că există mai multe moduri în care fiecare individ poate să strălucească. Această perspectivă încurajează copiii să își descopere propriile talente și să își aprecieze unicitatea. Cartea adoptă o abordare narativă interactivă, cu exemple și activități practice care îi implică pe copii în procesul de învățare. Prin povești captivante și întrebări provocatoare, autorul reușește să mențină atenția cititorilor tineri și să îi încurajeze să se gândească la propriile lor abilități. Un alt punct forte al cărții este mesajul puternic și pozitiv despre încrederea în sine. Autoarea încurajează copiii să își pună întrebări, să exploreze domenii diverse și să nu se teamă să-și urmeze pasiunile. Această încurajare pentru auto-explorare și acceptarea diversității abilităților contribuie la dezvoltarea unei mentalități pozitive și deschise.

2023-11-24 08:39:45

0

Concursul de titularizare. Limba si literatura romana. 20 de modele de teste - Cristina Cergan, Natalia Leu, Bogdan Ratiu, Anca Vlaicu

Concursul de Titularizare. Limba și literatura română se dovedește a fi nu doar o carte de teste, ci un ghid comprehensiv și util pentru toți cei care aspiră să obțină titularizarea în învățământul limbii române. Cu teste bine concepute, răspunsuri și explicații detaliate, precum și o acoperire amplă a subiectelor, această resursă merită atenția celor care caută să-și maximizeze șansele de succes la examen. Este un instrument esențial în traseul către atingerea obiectivului de a deveni titular în domeniul limbii române.

2023-11-24 08:37:40

0

Gramatica limbii romane pentru elevi si profesori - Adina Dragomirescu, Irina-Roxana Georgescu, Delia-Monica Georgescu, Raluca-Diana Raducanu, Ileana Gae, Alina Dinu, Maria-Ramona Nedea, Adina Ionescu

Cartea impresionează printr-o structură bine gândită și organizare logică. Fiecare capitol abordează un aspect specific al gramaticii, de la noțiuni fundamentale până la subtilități mai avansate. Această organizare facilitează parcurgerea cărții în mod progresiv, permițând cititorilor să își consolideze cunoștințele într-un mod coerent. Un aspect notabil al acestei cărți este claritatea cu care sunt explicate conceptele. Autorii au reușit să facă față unei sarcini dificile – să facă gramatica accesibilă și plăcută. Explicațiile sunt concise și însoțite de exemple relevante, facilitând astfel înțelegerea chiar și a celor mai complexe concepte gramaticale. Nu se rezumă doar la transmiterea regulilor gramaticale, ci adoptă o abordare educațională holistă. Cartea conține exerciții practice și activități care încurajează aplicarea directă a cunoștințelor acumulate. Acest aspect este deosebit de benefic pentru elevi și pentru oricine dorește să-și consolideze în mod activ competențele lingvistice.

2023-11-24 08:34:21

0