headerdesktop craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎄Târgul cadourilor de Crăciun✨

Reduceri de până la -74%!

Răsfoiește & Dăruiește povești>

Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje

De (autor): Gheorghe Teodorescu

0
(0 review-uri)
  • Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje - Gheorghe Teodorescu
  • Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje - Gheorghe Teodorescu
  • Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje - Gheorghe Teodorescu
  • Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje - Gheorghe Teodorescu
Rasfoieste

Alegeri 2008 vol. i - Campanii, lideri si sondaje

De (autor): Gheorghe Teodorescu

0
(0 review-uri)

Primul volum al Alegerilor 2008 ofera informatii detaliate cu privire la comportamentul electoral. Sint prezentate si comentate pe larg complexitatea metodologica si tehnica a cercetarii si problemele de organizare, desfasurare si concretizare a ei, cu atit mai complicate cu cit factorul timp – viteza de obtinere si comunicare a rezultatelor – este o conditie extrem de restrictiva. Ultima parte este dedicata analizei politice, una dintre cele mai puternice tehnici de investigare a politicii.

Toate materialele cuprinse in volum se bazeaza pe studii intreprinse de cercetatorii Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing (INSOMAR).

„Rar a avut politica romaneasca mai multa nevoie de cercetare stiintifica decit in aceasta perioada marcata de incertitudine si instabilitate globala. Si aceasta deoarece schimbarea perpetua a societatii romanesti – greu de considerat o «posttranzitie» – continua sa se desfasoare in ritm accelerat, dar transformarile care au loc nu sint neaparat cele pe care si le-a propus clasa politica a societatii si uneori nici populatia. Iar conditia necesara a cresterii rolului cercetarii stiintifice in decizia si activitatea politica incepe sa fie insotita de conditia suficienta a constientizarii de catre lideri si institutii politice a nevoii de cunoastere stiintifica a propriei activitati si a societatii pe care incearca sa o gestioneze.” (Vladimir Pasti)

Cuprins: Evolutiile economice si sociale in perioada 2005-2008 si impactul lor politic • Perceptii sociale in perioada preelectorala • Particularitatile anului electoral 2008: „votul uninominal” si accentuarea absenteismului • Factori cu incidenta asupra votului • Absenteism electoral in Romania • Proiectii electorale pentru 2009

Citește mai mult

10.18Lei

10.18Lei

Primești 10 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Primul volum al Alegerilor 2008 ofera informatii detaliate cu privire la comportamentul electoral. Sint prezentate si comentate pe larg complexitatea metodologica si tehnica a cercetarii si problemele de organizare, desfasurare si concretizare a ei, cu atit mai complicate cu cit factorul timp – viteza de obtinere si comunicare a rezultatelor – este o conditie extrem de restrictiva. Ultima parte este dedicata analizei politice, una dintre cele mai puternice tehnici de investigare a politicii.

Toate materialele cuprinse in volum se bazeaza pe studii intreprinse de cercetatorii Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing (INSOMAR).

„Rar a avut politica romaneasca mai multa nevoie de cercetare stiintifica decit in aceasta perioada marcata de incertitudine si instabilitate globala. Si aceasta deoarece schimbarea perpetua a societatii romanesti – greu de considerat o «posttranzitie» – continua sa se desfasoare in ritm accelerat, dar transformarile care au loc nu sint neaparat cele pe care si le-a propus clasa politica a societatii si uneori nici populatia. Iar conditia necesara a cresterii rolului cercetarii stiintifice in decizia si activitatea politica incepe sa fie insotita de conditia suficienta a constientizarii de catre lideri si institutii politice a nevoii de cunoastere stiintifica a propriei activitati si a societatii pe care incearca sa o gestioneze.” (Vladimir Pasti)

Cuprins: Evolutiile economice si sociale in perioada 2005-2008 si impactul lor politic • Perceptii sociale in perioada preelectorala • Particularitatile anului electoral 2008: „votul uninominal” si accentuarea absenteismului • Factori cu incidenta asupra votului • Absenteism electoral in Romania • Proiectii electorale pentru 2009

Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X