headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

eBook De-a relatia minunata cu clientul

De (autor): Marius Balasoiu

0
(0 review-uri)
eBook De-a relatia minunata cu clientul - Marius Balasoiu

eBook De-a relatia minunata cu clientul

De (autor): Marius Balasoiu

0
(0 review-uri)
Aceasta carte a aparut in urma multor ani de experienta in doua importante domenii: cel de cumparator (client va sa zica) si cel de formator in zona relatiilor cu clientii. Am vazut ca oamenii isi doresc sa fie tratati mai bine (am simtit asta in mai toate experientele mele) si am remarcat ca, dupa o vreme, cei care se ocupa in mod direct de clienti intra intr-o rutina care ii face mai seci, mai distanti si le scade dramatic interesul pentru clientul cu care interactioneaza. Vreau sa redescopar interesul pentru clienti in cei care vor citi aceasta carte. Imi propun sa le ofer cititorilor emotii care sa ii faca sa isi doreasca sa devina mai buni in modul in care isi trateaza clientii. Veti descoperi in carte multe exemple si intamplari traite de mine in mod direct. Toate mi-au oferit revelatia lucrului cu clientii desi unele imi desteptau asteptari neindeplinite. Am avut si experiente extraordinare, care mi-au aratat ca exista si oameni cu imaginatie si inclinatii deosebite pentru abordarea si tratarea clientilor la un nivel de excelenta. Si pe acestea le-am trecut in carte. Bazandu-ma pe aceste experiente, pe multa literatura de specialitate si pe sutele de ore de interactiune cu participantii la cursurile mele am conceput modele, tehnici si instrumente care sa le permita cititorilor sa devina mai buni in interactiunea cu clientii lor. Am introdus si tipologii comportamentale ale clientilor dar si ale celor care interactioneaza cu clientii. Am introdus modele de abordare, un fel de sfaturi si multe trucuri care sa ne apropie de clientii nostri. Le puteti aplica pe cele care vi se potrivesc si pe care le considerati apropiate de domeniul vostru de activitate. Veti mai gasi ceva in aceasta carte: emotii pe care imi doresc sa le transmit cititorilor. Uneori veti zambi si alteori va veti simti alaturi de mine in mania pe care uneori am simtit-o. Mai am multe de spus si de scris pe tema relatiilor cu clientii asa ca va voi ruga sa aveti rabdare pana la urmatorul volum. Insa totul are un inceput si poate ca incepand cu aceasta carte vom putea face lucrurile pe care si noi si clientii nostri ni le dorim.''
Citeste mai mult

-15%

PRP: 29.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

24.65Lei

24.65Lei

29.00 Lei

Primesti 24 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

Aceasta carte a aparut in urma multor ani de experienta in doua importante domenii: cel de cumparator (client va sa zica) si cel de formator in zona relatiilor cu clientii. Am vazut ca oamenii isi doresc sa fie tratati mai bine (am simtit asta in mai toate experientele mele) si am remarcat ca, dupa o vreme, cei care se ocupa in mod direct de clienti intra intr-o rutina care ii face mai seci, mai distanti si le scade dramatic interesul pentru clientul cu care interactioneaza. Vreau sa redescopar interesul pentru clienti in cei care vor citi aceasta carte. Imi propun sa le ofer cititorilor emotii care sa ii faca sa isi doreasca sa devina mai buni in modul in care isi trateaza clientii. Veti descoperi in carte multe exemple si intamplari traite de mine in mod direct. Toate mi-au oferit revelatia lucrului cu clientii desi unele imi desteptau asteptari neindeplinite. Am avut si experiente extraordinare, care mi-au aratat ca exista si oameni cu imaginatie si inclinatii deosebite pentru abordarea si tratarea clientilor la un nivel de excelenta. Si pe acestea le-am trecut in carte. Bazandu-ma pe aceste experiente, pe multa literatura de specialitate si pe sutele de ore de interactiune cu participantii la cursurile mele am conceput modele, tehnici si instrumente care sa le permita cititorilor sa devina mai buni in interactiunea cu clientii lor. Am introdus si tipologii comportamentale ale clientilor dar si ale celor care interactioneaza cu clientii. Am introdus modele de abordare, un fel de sfaturi si multe trucuri care sa ne apropie de clientii nostri. Le puteti aplica pe cele care vi se potrivesc si pe care le considerati apropiate de domeniul vostru de activitate. Veti mai gasi ceva in aceasta carte: emotii pe care imi doresc sa le transmit cititorilor. Uneori veti zambi si alteori va veti simti alaturi de mine in mania pe care uneori am simtit-o. Mai am multe de spus si de scris pe tema relatiilor cu clientii asa ca va voi ruga sa aveti rabdare pana la urmatorul volum. Insa totul are un inceput si poate ca incepand cu aceasta carte vom putea face lucrurile pe care si noi si clientii nostri ni le dorim.''
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one