headerdesktop craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎄Târgul cadourilor de Crăciun✨

Reduceri de până la -74%!

Răsfoiește & Dăruiește povești>

Metoda focus grup

De (autor): Mary Anne Casey , Richard A. Krueger

0
(0 review-uri)
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey
  • Metoda focus grup - Richard A. Krueger, Mary Anne4 Casey

Metoda focus grup

De (autor): Mary Anne Casey , Richard A. Krueger

0
(0 review-uri)

Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times
„Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News

Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ • Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor

Citește mai mult

30.51Lei

30.51Lei

Primești 30 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times
„Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News

Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ • Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor

Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X