Nebun de fericire
Autoironia lui Lawson nu e doar fabulos de amuzanta si minunat de nepotrivita, dar ii si permite sa vorbeasca intr-o maniera reala si frusta. - O, The Oprah Magazine
"In lumea ideala a lui Victor nu ar trebui sa existe timp liber. Motto-ul lui este „E vremea sa te apleci, e vremea sa faci curat", insa in loc de „apleci" citeste „dormi", si in loc de „sa faci curat" citeste „sa construiesti o companie internationala si sa scoti totul din dulap ca sa le aranjezi frumos, dar o lasi balta si nevasta trebuie sa se descurce cumva." Mottoul
meu a fost intotdeauna „timpul de care te bucuri nu e niciodata pierdut." Doar ca in loc de „bucuri" citeste „baut" si in loc de „niciodata risipit" citeste „niciodata o idee proasta.”
Cred ca si domeniile in care activam isi pun amprenta asupra acestor perspective diferite. O buna parte a casniciei noastre, Victor a fost antreprenor ahtiat dupa munca sau director al unor companii de succes. Ii place ceea ce face, lucru care-l face periculos de dubios, sau cel putin usor sociopat. Timpul mort si-l umple cu sarcini specifice, care au un inceput si un sfarsit bine definite. La e-mailuri raspunde intotdeauna cu instructiuni concise, inteligente si adesea usor condescendente, prin care ii face pe ceilalti sa-si doreasca sa nu-i mai scrie niciodata, asa ca e de fiecare data cu corespondenta la zi. Eu insa am intotdeauna mii de e-mailuri necitite, si o data la cateva luni intru in panica vazand cat de in urma am ramas, asa ca trimit un sablon tuturor spunand „Buna. Sunt o mare nesimtita. Abia acum am citit. Mai ai nevoie de mine? Imi pare rau. Nu sunt o persoana de incredere. Va imbratisez. Eu." Apoi intru in falimentul e-mailurilor, sterg totul si-mi fac un alt cont de e-mail si nu revin niciodata la cel precedent."
Descrierea produsului
Autoironia lui Lawson nu e doar fabulos de amuzanta si minunat de nepotrivita, dar ii si permite sa vorbeasca intr-o maniera reala si frusta. - O, The Oprah Magazine
"In lumea ideala a lui Victor nu ar trebui sa existe timp liber. Motto-ul lui este „E vremea sa te apleci, e vremea sa faci curat", insa in loc de „apleci" citeste „dormi", si in loc de „sa faci curat" citeste „sa construiesti o companie internationala si sa scoti totul din dulap ca sa le aranjezi frumos, dar o lasi balta si nevasta trebuie sa se descurce cumva." Mottoul
meu a fost intotdeauna „timpul de care te bucuri nu e niciodata pierdut." Doar ca in loc de „bucuri" citeste „baut" si in loc de „niciodata risipit" citeste „niciodata o idee proasta.”
Cred ca si domeniile in care activam isi pun amprenta asupra acestor perspective diferite. O buna parte a casniciei noastre, Victor a fost antreprenor ahtiat dupa munca sau director al unor companii de succes. Ii place ceea ce face, lucru care-l face periculos de dubios, sau cel putin usor sociopat. Timpul mort si-l umple cu sarcini specifice, care au un inceput si un sfarsit bine definite. La e-mailuri raspunde intotdeauna cu instructiuni concise, inteligente si adesea usor condescendente, prin care ii face pe ceilalti sa-si doreasca sa nu-i mai scrie niciodata, asa ca e de fiecare data cu corespondenta la zi. Eu insa am intotdeauna mii de e-mailuri necitite, si o data la cateva luni intru in panica vazand cat de in urma am ramas, asa ca trimit un sablon tuturor spunand „Buna. Sunt o mare nesimtita. Abia acum am citit. Mai ai nevoie de mine? Imi pare rau. Nu sunt o persoana de incredere. Va imbratisez. Eu." Apoi intru in falimentul e-mailurilor, sterg totul si-mi fac un alt cont de e-mail si nu revin niciodata la cel precedent."
Detaliile produsului