headerdesktop poliromwk31mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile poliromwk31mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend Polirom -20%

si

Lichidari de stoc cu pana la -75%!

Comanda acum!

Misbelief. Ce ii face pe oamenii rationali sa creada lucruri irationale

De (autor): Dan Ariely

0
(0 review-uri)
Misbelief. Ce ii face pe oamenii rationali sa creada lucruri irationale - Dan Ariely
Rasfoieste

Misbelief. Ce ii face pe oamenii rationali sa creada lucruri irationale

De (autor): Dan Ariely

0
(0 review-uri)
Renumitul sociolog, profesor si autor al bestsellerului Irational in mod previzibil ne prezinta cea mai importanta si mai convingatoare carte a sa - o explorare revelatoare a laturii umane a crizei dezinformarii -, analizand ce ii determina pe oamenii altminteri rationali sa adopte convingeri profund irationale.
 
Dezinformarea ne afecteaza pe toti in fiecare zi - de la retele de socializare, la probleme politice mai ample, de la conversatii ocazionale in magazine pana la relatiile noastre cele mai apropiate. Desi recunoastem pericolele pe care le reprezinta dezinformarea, problema este complexa - mult dincolo de ceea ce poate realiza doar controlul retelelor de socializare - si de prea multe ori solutiile noastre limitate sunt modelate de politici partizane si de interpretari individuale ale adevarului.
 
In Misbelief, Dan Ariely sustine ca, pentru a intelege atractia irationala a dezinformarii, trebuie sa intelegem mai intai traiectoria psihologica si sociala care ii determina pe oameni sa nu aiba incredere in adevarurile acceptate, sa adopte realitati alternative si chiar sa imbratiseze teorii ale conspiratiei in toata regula. Se pare ca dezinformarea face apel la ceva innascut in noi toti - atat la dreapta, cat si la stanga politica - si numai intelegand aceasta psihologie putem sa-i atenuam efectele. Bazata pe ani de studiu, precum si pe propria experienta a lui Ariely ca tinta a dezinformarii, Misbelief constituie o analiza cuprinzatoare si revelatoare a motoarelor psihologice care ii determina pe oamenii altfel rationali sa adopte convingeri profund irationale. Utilizand cele mai recente cercetari, Ariely dezvaluie elementele-cheie - emotionale, cognitive, de personalitate si sociale - care ii conduc pe oameni in palnia informatiilor false si a neincrederii, aratand cum, in circumstantele potrivite, oricine poate deveni o persoana cu convingeri irationale.
 
Cu toate acestea, Ariely ofera si speranta. Chiar daca inteligenta artificiala avansata a devenit capabila sa genereze stiri false convingatoare la o scara fara precedent, el arata ca, prin constientizarea acestor forte care alimenteaza neincrederea, vom deveni, ca indivizi si ca societate, mai rezistenti la seductia acesteia. Combaterea convingerilor irationale necesita o strategie care nu isi are radacinile in conflict, ci in empatie. Cu cat mai repede recunoastem ca o convingere irationala este, mai presus de orice, o problema umana, cu atat mai repede putem deveni noi insine solutia.
 
In aceasta carte emotionanta si bine scrisa, Dan Ariely isi povesteste calatoria personala si profesionala menita sa inteleaga lumea celor cu convingeri irationale si a teoriilor conspiratiei si ne ofera informatii si sfaturi care, speram, ne vor ajuta pe toti sa ne ferim fragila structura sociala de la a fi sfasiata de dezinformare si neincredere. - Yuval Noah Harari, autorul bestsellerului Sapiens
 
Inca o data, Dan Ariely scrie intr-o maniera care ne face sa ne gandim si sa reflectam la natura noastra umana. In Misbelief, el ne ajuta sa intelegem natura opiniilor personale, modul in care se formeaza ele si in care pot fi denaturate de fortele dezinformarii. Aceasta este o carte importanta pentru cei care vor sa se inteleaga pe ei insisi si lumea din ce in ce mai complexa din jur. - Arianna Huffington, fondatoare si CEO Thrive Global, autoarea cartii Thrive
 
Pentru cei mai multi dintre noi este tentant sa gandim ca oamenii adopta convingeri irationale pentru ca sunt needucati, lipsiti de inteligenta sau prost informati. Dar, dupa cum demonstreaza convingator in aceasta carte importanta unul dintre cei mai cunoscuti oameni de stiinta care studiaza convingerile, Dan Ariely - si, dupa cum a descoperit el insusi, fiind acuzat pe nedrept ca a condus o conspiratie malefica! -, convingerea irationala este un proces caruia ii poate cadea prada oricare dintre noi. Mai important, autorul ofera sugestii bazate pe stiinta cu privire la ceea ce putem face in legatura cu polarizarea si prabusirea increderii care vin odata cu convingerile irationale. - Michael Shermer, editorul revistei Skeptic si autorul cartii Conspiracy: Why the Rational Believe the Irrational
 
Misbelief examineaza cu atentie atractia omului spre dezinformare. Aceasta carte importanta pentru zilele in care traim ne ofera o fundatie vitala pentru a construi o societate mai empatica si mai informata. - Daniel H. Pink, autorul bestsellerelor Drive, A vinde e omeneste, Cand si Puterea regretului
 
Economia globala experimenteaza mai multe tipuri de provocari fundamentale. Dan Ariely identifica inca o provocare importanta si anume intensitatea in crestere a convingerilor false, scaderea increderii si, in consecinta, dificultatea societatilor de a lucra impreuna pentru un scop comun. Desi complexa si oarecum deprimanta, perspectiva pe care o impartaseste Ariely arunca o lumina importanta asupra acestei provocari cruciale pentru societatea moderna. O lectura obligatorie pentru oricine incearca sa inteleaga lumea in care traim. - Nouriel Roubini, prefesor de economie si autorul bestsellerului Economia crizelor 

Traducere din limba engleza de Constantin Vlad.
Citeste mai mult

nou

69.00Lei

69.00Lei

Primesti 69 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Renumitul sociolog, profesor si autor al bestsellerului Irational in mod previzibil ne prezinta cea mai importanta si mai convingatoare carte a sa - o explorare revelatoare a laturii umane a crizei dezinformarii -, analizand ce ii determina pe oamenii altminteri rationali sa adopte convingeri profund irationale.
 
Dezinformarea ne afecteaza pe toti in fiecare zi - de la retele de socializare, la probleme politice mai ample, de la conversatii ocazionale in magazine pana la relatiile noastre cele mai apropiate. Desi recunoastem pericolele pe care le reprezinta dezinformarea, problema este complexa - mult dincolo de ceea ce poate realiza doar controlul retelelor de socializare - si de prea multe ori solutiile noastre limitate sunt modelate de politici partizane si de interpretari individuale ale adevarului.
 
In Misbelief, Dan Ariely sustine ca, pentru a intelege atractia irationala a dezinformarii, trebuie sa intelegem mai intai traiectoria psihologica si sociala care ii determina pe oameni sa nu aiba incredere in adevarurile acceptate, sa adopte realitati alternative si chiar sa imbratiseze teorii ale conspiratiei in toata regula. Se pare ca dezinformarea face apel la ceva innascut in noi toti - atat la dreapta, cat si la stanga politica - si numai intelegand aceasta psihologie putem sa-i atenuam efectele. Bazata pe ani de studiu, precum si pe propria experienta a lui Ariely ca tinta a dezinformarii, Misbelief constituie o analiza cuprinzatoare si revelatoare a motoarelor psihologice care ii determina pe oamenii altfel rationali sa adopte convingeri profund irationale. Utilizand cele mai recente cercetari, Ariely dezvaluie elementele-cheie - emotionale, cognitive, de personalitate si sociale - care ii conduc pe oameni in palnia informatiilor false si a neincrederii, aratand cum, in circumstantele potrivite, oricine poate deveni o persoana cu convingeri irationale.
 
Cu toate acestea, Ariely ofera si speranta. Chiar daca inteligenta artificiala avansata a devenit capabila sa genereze stiri false convingatoare la o scara fara precedent, el arata ca, prin constientizarea acestor forte care alimenteaza neincrederea, vom deveni, ca indivizi si ca societate, mai rezistenti la seductia acesteia. Combaterea convingerilor irationale necesita o strategie care nu isi are radacinile in conflict, ci in empatie. Cu cat mai repede recunoastem ca o convingere irationala este, mai presus de orice, o problema umana, cu atat mai repede putem deveni noi insine solutia.
 
In aceasta carte emotionanta si bine scrisa, Dan Ariely isi povesteste calatoria personala si profesionala menita sa inteleaga lumea celor cu convingeri irationale si a teoriilor conspiratiei si ne ofera informatii si sfaturi care, speram, ne vor ajuta pe toti sa ne ferim fragila structura sociala de la a fi sfasiata de dezinformare si neincredere. - Yuval Noah Harari, autorul bestsellerului Sapiens
 
Inca o data, Dan Ariely scrie intr-o maniera care ne face sa ne gandim si sa reflectam la natura noastra umana. In Misbelief, el ne ajuta sa intelegem natura opiniilor personale, modul in care se formeaza ele si in care pot fi denaturate de fortele dezinformarii. Aceasta este o carte importanta pentru cei care vor sa se inteleaga pe ei insisi si lumea din ce in ce mai complexa din jur. - Arianna Huffington, fondatoare si CEO Thrive Global, autoarea cartii Thrive
 
Pentru cei mai multi dintre noi este tentant sa gandim ca oamenii adopta convingeri irationale pentru ca sunt needucati, lipsiti de inteligenta sau prost informati. Dar, dupa cum demonstreaza convingator in aceasta carte importanta unul dintre cei mai cunoscuti oameni de stiinta care studiaza convingerile, Dan Ariely - si, dupa cum a descoperit el insusi, fiind acuzat pe nedrept ca a condus o conspiratie malefica! -, convingerea irationala este un proces caruia ii poate cadea prada oricare dintre noi. Mai important, autorul ofera sugestii bazate pe stiinta cu privire la ceea ce putem face in legatura cu polarizarea si prabusirea increderii care vin odata cu convingerile irationale. - Michael Shermer, editorul revistei Skeptic si autorul cartii Conspiracy: Why the Rational Believe the Irrational
 
Misbelief examineaza cu atentie atractia omului spre dezinformare. Aceasta carte importanta pentru zilele in care traim ne ofera o fundatie vitala pentru a construi o societate mai empatica si mai informata. - Daniel H. Pink, autorul bestsellerelor Drive, A vinde e omeneste, Cand si Puterea regretului
 
Economia globala experimenteaza mai multe tipuri de provocari fundamentale. Dan Ariely identifica inca o provocare importanta si anume intensitatea in crestere a convingerilor false, scaderea increderii si, in consecinta, dificultatea societatilor de a lucra impreuna pentru un scop comun. Desi complexa si oarecum deprimanta, perspectiva pe care o impartaseste Ariely arunca o lumina importanta asupra acestei provocari cruciale pentru societatea moderna. O lectura obligatorie pentru oricine incearca sa inteleaga lumea in care traim. - Nouriel Roubini, prefesor de economie si autorul bestsellerului Economia crizelor 

Traducere din limba engleza de Constantin Vlad.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one