Marketing. Practici si studii de caz
De (autor): Alexandru-Mircea Nedelea
Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor.
Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
-10%
PRP: 32.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
28.80Lei
28.80Lei
32.00 LeiPrimesti 28 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor.
Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
Detaliile produsului
- Categoria: Marketing
- Autor: Alexandru-Mircea Nedelea
- Editura: PRO UNIVERSITARIA
- An aparitie: 2020
- Nr. pagini: 142
- Cod: PUN978-606-26-1251-1
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!