Branduri in conversatii
De (autor): Monica Bira , Roberta Raducu , Ligia Stroe , Corina Buzoianu
Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat despre conceptele, cat si despre practicile legate de modul in care stakeholderii converseaza, reactioneaza si se exprima despre branduri in mediul online. Am pornit la drum ca sa intelegem anatomia noilor relatii dintre brand si stakeholderi si am ajuns, la final, cu mai multe intrebari decat raspunsuri si cu gandul ca, dintre toate stiintele sociale, domeniul comunicarii exprima cel mai bine faptul ca practica este inaintea teoriei.
Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat despre conceptele, cat si despre practicile legate de modul in care stakeholderii converseaza, reactioneaza si se exprima despre branduri in mediul online. Am pornit la drum ca sa intelegem anatomia noilor relatii dintre brand si stakeholderi si am ajuns, la final, cu mai multe intrebari decat raspunsuri si cu gandul ca, dintre toate stiintele sociale, domeniul comunicarii exprima cel mai bine faptul ca practica este inaintea teoriei.
24.00Lei
24.00Lei
Primesti 24 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat despre conceptele, cat si despre practicile legate de modul in care stakeholderii converseaza, reactioneaza si se exprima despre branduri in mediul online. Am pornit la drum ca sa intelegem anatomia noilor relatii dintre brand si stakeholderi si am ajuns, la final, cu mai multe intrebari decat raspunsuri si cu gandul ca, dintre toate stiintele sociale, domeniul comunicarii exprima cel mai bine faptul ca practica este inaintea teoriei.
Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat despre conceptele, cat si despre practicile legate de modul in care stakeholderii converseaza, reactioneaza si se exprima despre branduri in mediul online. Am pornit la drum ca sa intelegem anatomia noilor relatii dintre brand si stakeholderi si am ajuns, la final, cu mai multe intrebari decat raspunsuri si cu gandul ca, dintre toate stiintele sociale, domeniul comunicarii exprima cel mai bine faptul ca practica este inaintea teoriei.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!