Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului
Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului
Nota de autor :
Generatiile sunt mereu altfel, contextul in care se nasc, se dezvolta, isi proiecteaza visurile este mereu altul, lumea in care traiesc este in schimbare, isi redimensioneaza din valori, din dominante... Lucrarea de fata se constituie intr-o incercare de deschidere, poate de nuantare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori, prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care defines/individualizeaza activitatile de educare a limbajului in etapa prescolaritatii.
Context si contextualizare. Comunicare si autocomunicare... „Desenul meu nu infatisa o palarie. infatisa un sarpe boa care mistuia un elefant. Am desenat atunci sarpele boa pe dinauntru, pentru ca astfel sa poata pricepe si oamenii mari. Ei au intotdeauna nevoie de lamuriri. [...] Oamenii mari nu pricep singuri nimic, niciodata, si e obositor pentru copii sa le dea intruna lamuriri peste lamuriri. "
(Antoine de Saint-Exupfty)
|
|
|
Descrierea produsului
Nota de autor :
Generatiile sunt mereu altfel, contextul in care se nasc, se dezvolta, isi proiecteaza visurile este mereu altul, lumea in care traiesc este in schimbare, isi redimensioneaza din valori, din dominante... Lucrarea de fata se constituie intr-o incercare de deschidere, poate de nuantare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori, prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care defines/individualizeaza activitatile de educare a limbajului in etapa prescolaritatii.
Context si contextualizare. Comunicare si autocomunicare... „Desenul meu nu infatisa o palarie. infatisa un sarpe boa care mistuia un elefant. Am desenat atunci sarpele boa pe dinauntru, pentru ca astfel sa poata pricepe si oamenii mari. Ei au intotdeauna nevoie de lamuriri. [...] Oamenii mari nu pricep singuri nimic, niciodata, si e obositor pentru copii sa le dea intruna lamuriri peste lamuriri. "
(Antoine de Saint-Exupfty)
|
|
|
Detaliile produsului