Cum sa ne purtam cu oamenii dificili
Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv:
• recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile;
• ce este conflictul si cum poate fi gestionat;
• cum sa ne purtam cu persoanele agresive;
• cum sa-i motivam pe colegii lenesi;
• cum sa ne descurcam cu clientii dificili;
• cum sa rezolvam reclamatiile.
Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.
Fragment din cartea "Cum sa ne purtam cu oamenii dificili" de Roy Lilley:
"Cele sapte tipuri clasice de persoane dificile (sau cum sa deveniti experti in rastimpul pe care vi l-ar lua sa beti o ceasca de cafea)
Descrierea produsului
Roy Lilley, scriitor, comentator si conferentiar pe subiecte de sanatate, management si probleme sociale in Marea Britanie si SUA, acopera in aceasta carte toate aspectele, inclusiv:
• recunoasterea celor sapte tipuri de persoane dificile;
• ce este conflictul si cum poate fi gestionat;
• cum sa ne purtam cu persoanele agresive;
• cum sa-i motivam pe colegii lenesi;
• cum sa ne descurcam cu clientii dificili;
• cum sa rezolvam reclamatiile.
Cartea ofera numeroase sfaturi, idei si avertizari asupra unor posibile pericole, care-i vor ajuta pe cititori sa raspunda provocarilor lansate de oamenii dificili, sa le descifreze reactiile, sa le influenteze si sa le imbunatateasca performantele.
Fragment din cartea "Cum sa ne purtam cu oamenii dificili" de Roy Lilley:
"Cele sapte tipuri clasice de persoane dificile (sau cum sa deveniti experti in rastimpul pe care vi l-ar lua sa beti o ceasca de cafea)
Detaliile produsului