headerdesktop salzburg29oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile salzburg29oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CADOU City Break de 4****

Plaseaza o comanda si

intri automat in concurs

Valabilitate: 29-30 octombrie.

Elemente de limba romana

Elemente de limba romana - Petronela Savin, Monica Fichios, Silviu-Gheorghe Prisecariu

Elemente de limba romana

Elemente de limba romana. Ghid de cercetare metodico-stiintifica

Lucrarea de fata reprezinta un raspuns la lipsa de modele de cercetare educationala in domeniul limbii si al comunicarii, in contextul in care schimbarea programelor scolare a cuprins inclusiv nivelul gimnazial, iar conditiile educationale au suferit transformari fara precedent. Prima parte a lucrarii propune o cercetare calitativa, la nivelul invatamantului primar, bazata pe analiza documentelor scolare, urmarind reflectarea unui continut precum utilizarea cratimei in programe si in manualele scolare de limba si literatura romana. In plus, oferim o solutie de ameliorare a limitelor observate la nivelul curriculumului oficial prin crearea unui curriculum de tipul optionalului. Partea a doua a acestei carti prezinta un model de cercetare cantitativa, care are la baza experimentul psihopedagogic, urmarind sa prezinte, de aceasta data, la nivel gimnazial, masura in care valorificarea unei strategii active de predare-invatare-evaluare a verbului poate dezvolta competentele de comunicare ale elevului de clasa a VIII-a. Studentul sau profesorul va regasi in acest instrument un real suport pentru pregatirea lucrarilor de licenta, de certificare didactica si chiar un model de buna practica pentru elaborarea lucrarii metodico-stiintifice pentru obtinerea gradului didactic I.

Din Cuprins:
• Importanta dezvoltarii competentei de scriere corecta in invatamantul primar
• Utilizarea cratimei in limba romana. Norme ale Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane, editia a II-a
• Cercetare aplicata privind valorificarea cratimei in curriculumul pentru invatamantul primar
• Categoria morfologica a verbului in curriculumul gimnazial
• Metode activ-participative de valorificare a elementelor de constructie a comunicarii
• Cercetare aplicata privind valentele formative ale metodelor activ-participative in predarea-invatarea-evaluarea verbului
 
Citeste mai mult

34.00Lei

34.00Lei

Primesti 34 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare joi, 31 octombrieImportant icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri pe care le vom comunica in cos, in cont sau pe e-mail.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii. In cazul in care termenul este prelungit te vom anunta prin intermediul unui e-mail, iar noua data va fi afisata si in contul de cititor.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. In cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Elemente de limba romana. Ghid de cercetare metodico-stiintifica

Lucrarea de fata reprezinta un raspuns la lipsa de modele de cercetare educationala in domeniul limbii si al comunicarii, in contextul in care schimbarea programelor scolare a cuprins inclusiv nivelul gimnazial, iar conditiile educationale au suferit transformari fara precedent. Prima parte a lucrarii propune o cercetare calitativa, la nivelul invatamantului primar, bazata pe analiza documentelor scolare, urmarind reflectarea unui continut precum utilizarea cratimei in programe si in manualele scolare de limba si literatura romana. In plus, oferim o solutie de ameliorare a limitelor observate la nivelul curriculumului oficial prin crearea unui curriculum de tipul optionalului. Partea a doua a acestei carti prezinta un model de cercetare cantitativa, care are la baza experimentul psihopedagogic, urmarind sa prezinte, de aceasta data, la nivel gimnazial, masura in care valorificarea unei strategii active de predare-invatare-evaluare a verbului poate dezvolta competentele de comunicare ale elevului de clasa a VIII-a. Studentul sau profesorul va regasi in acest instrument un real suport pentru pregatirea lucrarilor de licenta, de certificare didactica si chiar un model de buna practica pentru elaborarea lucrarii metodico-stiintifice pentru obtinerea gradului didactic I.

Din Cuprins:
• Importanta dezvoltarii competentei de scriere corecta in invatamantul primar
• Utilizarea cratimei in limba romana. Norme ale Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane, editia a II-a
• Cercetare aplicata privind valorificarea cratimei in curriculumul pentru invatamantul primar
• Categoria morfologica a verbului in curriculumul gimnazial
• Metode activ-participative de valorificare a elementelor de constructie a comunicarii
• Cercetare aplicata privind valentele formative ale metodelor activ-participative in predarea-invatarea-evaluarea verbului
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one