Formele de organizare a instruirii procesului de invatamant
De (autor): Sorin Cristea
Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de invatamant – este structurat in functie de urmatoarele obiective:
1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire;
2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire;
3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational.
Partea finala – Aplicatii – va exemplifica modalitatile in care formele de organizare a instruirii – generale, particulare, concrete – sunt valorificate in contextul procesului de invatamant, realizat la nivel primar.
1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire;
2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire;
3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational.
Partea finala – Aplicatii – va exemplifica modalitatile in care formele de organizare a instruirii – generale, particulare, concrete – sunt valorificate in contextul procesului de invatamant, realizat la nivel primar.
-5%
PRP: 18.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
17.10Lei
17.10Lei
18.00 LeiPrimesti 17 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de invatamant – este structurat in functie de urmatoarele obiective:
1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire;
2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire;
3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational.
Partea finala – Aplicatii – va exemplifica modalitatile in care formele de organizare a instruirii – generale, particulare, concrete – sunt valorificate in contextul procesului de invatamant, realizat la nivel primar.
1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire;
2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire;
3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational.
Partea finala – Aplicatii – va exemplifica modalitatile in care formele de organizare a instruirii – generale, particulare, concrete – sunt valorificate in contextul procesului de invatamant, realizat la nivel primar.
Detaliile produsului
- Categoria: Pedagogie Metodica
- Autor: Sorin Cristea
- Editura: DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
- An aparitie: 2017
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130
- Nr. pagini: 176
- Colectie: Concepte fundamentale in Pedagogie
- Cod: DPH978-606-683-542-8
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!