headerdesktop salzburg29oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile salzburg29oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CADOU City Break de 4****

Plaseaza o comanda si

intri automat in concurs

Valabilitate: 29-30 octombrie.

Incantare

De (autor): Guy Kawasaki

0
(0 review-uri)
Incantare - Guy Kawasaki
Rasfoieste

Incantare

De (autor): Guy Kawasaki

0
(0 review-uri)
Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti.

Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. - Guy Kawasaki

Cartea lui Guy surprinde importanta faptului - si arta - de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. - Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. - Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice

Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. - Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. - Michael Gartenberg, director Gartner

Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.
Fragment din carte:

" Creeaza perceptia de omniprezenta

Dovada sociala presupune ca, atunci cand multi oameni fac un lucru, acest fapt este in regula sau este lucrul potrivit pe care sa-l faca. „Disponibilitatea cu caracter de cercetare practica" este un concept legat de acest lucru, potrivit caruia, cu cat iti este mai usor sa te gandesti la un exemplu, cu atat este mai posibil ca acesta sa aiba loc. De exemplu, pentru fiecare pereche de modalitati de deces, alege una care este mai comuna:

• Crima sau sinucidere?
• Atac de rechin sau muscatura de albina?
• Accident aviatic sau alunecare in cada de baie?
• Suicid, muscatura de albina si alunecare in cada de baie sau accelerare neintentionata la volanul unei masini Toyota?

Raspunsul pentru fiecare pereche reprezinta factorul de care probabil ca ai auzit cel mai putin - in mod specific, sinuciderile, intepaturile de albine si alunecarea in cada de baie cauzeaza de departe mai multe decese decat crima, rechinii si accidentele aviatice. Accelerarea neintentionata la volanul unei masini Toyota s-ar putea sa fi produs 40 de decese pe parcursul a zece ani, dar nu este asta ceea ce ai crede pe baza stirilor legate de accidentele suferite la volanul unei Toyota in anii z2009-2010.
Pentru majoritatea oamenilor, este dificil sa se gandeasca la un exemplu de deces prin sinucidere, muscatura de albina sau alunecare in cada de baie, pentru ca rareori presa trateaza astfel de evenimente si va trece mult timp inainte sa apara un film cu Brad Pitt care moare din cauza unei muscaturi de albina, in timp ce Angelina Jolie il tine in brate.
Intr-o lumina pozitiva, castile cu fir alb au facut mai usoara identificarea oamenilor care folosesc iPod-uri. In randul multimii care foloseste tehnologia, a fost, de asemenea, usor sa te gandesti la oamenii care aveau un astfel de terminal. In consecinta, iPod-urile pareau sa fie omniprezente, iar aceasta impresie le-a facut sa fie asa. Exista ceva mai adorabil decat un fir care merge in sus, inspre urechi?
Concluzia este ca familiaritatea da nastere la angajament, nu la sfidare. "
Citeste mai mult

47.20Lei

47.20Lei

Primesti 47 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare joi, 31 octombrieImportant icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri pe care le vom comunica in cos, in cont sau pe e-mail.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii. In cazul in care termenul este prelungit te vom anunta prin intermediul unui e-mail, iar noua data va fi afisata si in contul de cititor.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. In cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti.

Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. - Guy Kawasaki

Cartea lui Guy surprinde importanta faptului - si arta - de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. - Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. - Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice

Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. - Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. - Michael Gartenberg, director Gartner

Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.
Fragment din carte:

" Creeaza perceptia de omniprezenta

Dovada sociala presupune ca, atunci cand multi oameni fac un lucru, acest fapt este in regula sau este lucrul potrivit pe care sa-l faca. „Disponibilitatea cu caracter de cercetare practica" este un concept legat de acest lucru, potrivit caruia, cu cat iti este mai usor sa te gandesti la un exemplu, cu atat este mai posibil ca acesta sa aiba loc. De exemplu, pentru fiecare pereche de modalitati de deces, alege una care este mai comuna:

• Crima sau sinucidere?
• Atac de rechin sau muscatura de albina?
• Accident aviatic sau alunecare in cada de baie?
• Suicid, muscatura de albina si alunecare in cada de baie sau accelerare neintentionata la volanul unei masini Toyota?

Raspunsul pentru fiecare pereche reprezinta factorul de care probabil ca ai auzit cel mai putin - in mod specific, sinuciderile, intepaturile de albine si alunecarea in cada de baie cauzeaza de departe mai multe decese decat crima, rechinii si accidentele aviatice. Accelerarea neintentionata la volanul unei masini Toyota s-ar putea sa fi produs 40 de decese pe parcursul a zece ani, dar nu este asta ceea ce ai crede pe baza stirilor legate de accidentele suferite la volanul unei Toyota in anii z2009-2010.
Pentru majoritatea oamenilor, este dificil sa se gandeasca la un exemplu de deces prin sinucidere, muscatura de albina sau alunecare in cada de baie, pentru ca rareori presa trateaza astfel de evenimente si va trece mult timp inainte sa apara un film cu Brad Pitt care moare din cauza unei muscaturi de albina, in timp ce Angelina Jolie il tine in brate.
Intr-o lumina pozitiva, castile cu fir alb au facut mai usoara identificarea oamenilor care folosesc iPod-uri. In randul multimii care foloseste tehnologia, a fost, de asemenea, usor sa te gandesti la oamenii care aveau un astfel de terminal. In consecinta, iPod-urile pareau sa fie omniprezente, iar aceasta impresie le-a facut sa fie asa. Exista ceva mai adorabil decat un fir care merge in sus, inspre urechi?
Concluzia este ca familiaritatea da nastere la angajament, nu la sfidare. "
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one