Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic
De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic
De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
45.00Lei
45.00Lei
Primesti 45 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Jurnalism
- Autor: Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2021
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 21
- Nr. pagini: 358
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-560-7
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Rating general al produsului
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!